سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف و ضبط هزار و ۵۰۰ تن شن و ماسه غیرمجاز در میاندوآب

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: هزار و ۵۰۰ تن شن و ماسه که به صورت غیرقانونی در یکی از روستا‌های هم‌جوار رودخانه زرینه‌رود انباشت شده بود، کشف و ضبط شد.

رضا بهروزی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب گفت: گروه‌های گشت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت به‌صورت دوره‌ای و نوبه‌ای اقدام به بازدید از معادن و دپو‌های موجود در واحد‌های شستشو و دانه‌بندی شن و ماسه می‌کنند.

وی افزود: اکیپ‌های گشت و بازرسی این اداره در جریان یکی از این بازدید‌ها موفق به شناسایی انباشت مصالح رودخانه‌ای به میزان یک هزار و ۵۰۰ مترمکعب شدند.

بهروزی اضافه کرد: در جریان این بازدید یک دستگاه کامیون کمپرسی نیز که به‌صورت غیرقانونی اقدام به خریدوفروش و حمل مصالح از افراد غیرمجاز کرده بود توقیف و به پارکینگ هدایت شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت میاندوآب با بیان اینکه این عملیات با هماهنگی دستگاه قضایی و همکاری امور منابع آب و نیروی انتظامی انجام شد، افزود: همچنان کنترل کامیون‌های غیرمجاز حامل مواد معدنی و ارزیابی موجودی شن و ماسه در واحد‌های ماسه شویی و نظارت بر دپو‌های غیرمجاز در راستای صیانت از منابع عمومی با جدیت ادامه دارد.

برچسب ها: شن و ماسه ، کشف و ضبط
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.