سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی استان جنایت رژیم صهیونیستی رامحکوم کرد

سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی استان سیستان و بلوچستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی بیانیه ای صادر کرد.

  سازمان بسیج مداحان و هیآت مذهبی استان سیستان و بلوچستان در محکومیت جنایت رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی بیانیه ای صادر کرد.

"بسم الله الرحمن الرحیم "
جنایت هولناک رژیم اشغالگر قدس در بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه، عمق ددمنشی و قساوت این رژیم را در ارتکاب جنایت جنگی علیه بشریت و نسل‌کشی و قتل عام زنان و کودکان و مجروحان را نشان داد.

این جنایت جنگی از یک سو اوج سفاکی و بی‌اعتنایی سران رژیم غاصب و حامیان آنها به همه قواعد و اصول انسانی را به تصویر کشید و از سوی دیگر انفعال و بی خاصیت بودن مراجع بین‌المللی خاصه مدعیان حقوق بشر، زن و کودک را علنی ساخت.

جنایت وحشتناکی که قلوب همه مسلمانان از آن جریحه دار شد و هیچ مسلمانی نمی‌تواند این صحنه های به خاک و خون کشیده شدن زنان و کودکان بی پناه را ببیند و سکوت کند. 

 بدون تردید جنایت حمله به بیمارستانی که مملو از زنان و کودکان معصوم، مجروحان و بیماران به عنوان نقطه عطفی در سیاهه جنایات ضدبشری این رژیم ثبت و ماندگار گردید. 

جامعه مداحان و شاعران بسیجی وخادمیار رضوی و هیئت‌های مذهبی استان سیستان و بلوچستان،  ضمن محکوم کردن توحش رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان و به شهادت رساندن مردم مظلوم و بی‌گناه مجروحان و کادر پزشکی اعلام می‌دارد ظلم و ستم و زورگویی پایدار نمی‌ماند و ایمان و اراده متکی به امداد الهی، سرانجام پیروزی را محقق خواهد کرد .قدرت قوت و اقتدار جبهه مقاومت ثمره مجاهدت و شهادت طلبی است و این حقیقت هر روز روشن‌تر می‌شود که ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد.

"وَسَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أَیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ"
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.