سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برخورد جدی با دستگاه‌های اجرایی که نتوانند به تعهدات خود در خصوص مسکن عمل کنند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ساخت سرپناه به ویژه برای جوانان و سرعت‌بخشی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن به صورت جدی از سوی دولت پیگیری می‌شود و از اولویت‌های مهم این استان نیز است.

محمد کرمی در نهمین جلسه شورای مسکن سیستان و بلوچستان افزود: اجرای طرح نهضت ملی مسکن نیازمند هم افزایی و عزم جدی تمام دستگاه هاست.

وی با انتقاد از عملکرد برخی بانک‌ها در پرداخت تسهیلات طرح نهضت ملی مسکن، خواستار تسریع در اجرای این طرح شد.

استاندار سیستان و بلوچستان همچنین با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه‌های اجرایی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن، گفت: دستگاه‌های اجرایی، خدمات‌رسان و سیستم بانکی باید با جدیت و تلاشی مضاعف در این زمینه پای کار باشند.

کرمی تاکید کرد: اگر دستگاه‌های اجرایی نتوانند در اجرای این طرح به تعهدات خود عمل کنند، با برخورد جدی مواجه خواهند شد.

دبیر شورای مسکن استان سیستان و بلوچستان  نیز در این جلسه با بیان اینکه ۲۲۷ هزار و ۱۷۴ نفر از شهروندان این استان برای خانه‌دار شدن در طرح نهضت ملی مسکن نام‌نویسی کردند، گفت: تاکنون از مجموع نام‌نویسی کنندگان صلاحیت ۳۶ هزار و ۳۴۴ نفر برای انجام فرآیند اداری ساخت خانه در قالب نهضت ملی مسکن تایید شده است.

عطاء اله اکبری افزود: در مجموع ۳۶ هزار و ۶۸۶ واحد طرح نهضت ملی مسکن در این استان سیستان و بلوچستان با متوسط پیشرفت فیزیکی ۴۷ درصد در حال ساخت است که زمینه اشتغال ۳۷ هزار و ۱۴۵ نفر را فراهم کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.