سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگاهی به اجراهای نمایشی در سومین روز از جشنواره تئاتر خیابانی مریوان + فیلم و تصاویر

گروه‌های نمایشی و هنرمندان با اجرای تئاتر در شانزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر خیابانی مریوان، فضای این شهر را مملو از شور و نشاط کرده اند.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان از ۲۵ الی ۲۹ مهرماه جاری با حضور هنرمندان و گروه‌های نمایشی از سراسر کشور و کشور‌های خارجی در پایتخت تئاتر خیابانی کشور (مریوان) در حال برگزاری است.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی در سومین روز از برگزاری خود در شهر مریوان با اجرای آثار نمایشی هنرمندانی از مناطق مختلف کشور مورد استقبال عموم مردم قرار گرفت. 

اثر نمایشی «دنیای وارونه ۵۶» از جمله اثرهای این جشنواره است که به کارگردانی فروزانه حسینی از کرج،  صبح امروز در فرهنگسرای مریوان اجرا شد.

اجرای نمایش «نامه» رضا محمدیان و حسین قاسمی از استان تهران نیز از جمله اجراهای دیگر این جشنواره بود که عصر امروز برگزار شد.

هم چنین نمایش خیابانی «زمین شماره ایکس» به کارگردانی علیرضا شمس و علی سوت بلبلی» به کارگردانی پویان عطایی هردو از استان اصفهان ساعاتی قبل در سواحل زیبای دریاچه زریبار به نمایش در آمد.

 نمایش خیابانی «پارادوکس» به کارگردانی مالک آبسالان از شهر دهلران نیز از دیگر نمایش های اجرا شده در سومین روز از برگزاری جشنواره بین الملل تئاتر خیابانی مریوان بود.

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.