سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استان اردبیل در اهدای عضو رتبه نخست کشوری را کسب کرد

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال لوح و تقدیرنامه‌ای با اشاره به قرار گرفتن استان اردبیل در رتبه نخست اهدای عضو کشور تقدیر کرد.

سعید کریمی با ارسال لوح و تقدیرنامه‌ای با اشاره به قرار گرفتن استان اردبیل در رتبه نخست اهدای عضو کشور، از معاونت درمان و تیم اجرایی واحد شناسایی و فراهم‌آوری دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی این استان تقدیر کرد.

او در تقدیرنامه ارسال، رشد و توسعه پیوند اعضا از موارد مرگ مغزی را به عنوان یکی از مولفه‌های مهم، اقتدارآفرین و پرافتخار در حوزه پزشکی و سلامت کشور خوانده و استان اردبیل را در این امر پیشتاز اعلام کرد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: شاخص اهدای عضو به ازای هر یک میلیون نفر جامعه (پی. ام. پی) در استان اردبیل طی ۶ ماه اول سال گذشته و سال جاری از ۱۱.۶ به ۲۱.۴۹ افزایش یافته و این استان در رتبه نخست کشوری قرار گرفته است.

کریمی این افتخار و اقتدار را مدیون فعالیت‌های پیگیر و مستمر به همراه روحیه تلاشگر و جهادی گسترده معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی و نتیجه دانش، تخصص و حمایت‌های ارزنده خادمان سلامت و بهداشت استان در ارتقای فرهنگ اهدای عضو دانست.

او با قدردانی از زحمات و پشتکار معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و تیم اجرایی در واحد شناسایی و فراهم‌آوری این دانشگاه افزود: نتایج این زحمات و فعالیت‌ها را می‌توان در رویش زندگی در کالبد رنجور بیمارانی مشاهده کرد که پس از دوران مشقت بار، زندگی دوباره یافته و در آرامش نفس‌های آسوده و باطراوت را تجربه می‌کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.