سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آتش سوزی روستای علی آباد مصدومی نداشت

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند گفت: آتش سوزی روستای علی آباد خسارت‌های مالی از خود به جای گذاشت، اما خوشبختانه مصدومی نداشت.

مرتضی بخشی با اعلام اینکه حوزه فعالیت سازمان آتش نشانی شهر زرند فراتر از محدوده شهر است، گفت: خدمات این سازمان در بسیاری از مواقع تا شعاع ۳۰ کیلومتری از شهر را نیز پوشش می‌دهد.

او اظهار داشت: این سازمان‌ها بر حسب وظیفه ذاتی خود برای نجات جان انسان‌ها، در هنگام بروز حادثه به روستا‌های اطراف شهر نیز اعزام و به ساکنین این روستان‌ها نیز خدمات ارائه می‌دهد.

بخشی با اعلام اینکه دیروز حریقی در روستای علی آباد اولیا به این سازمان اعلام شد، افزود: نیرو‌های این سازمان از ایستگاه شماره ۲، با دو دستگاه خودروی سنگین و سبک به محل حادثه اعزام و اقدام به مهار آتش کردند.

او فاصله ایستگاه آتش نشانی تا این روستا را بیش از ۲۰ کیلومتر عنوان و تصریح کرد: نیرو‌های این سازمان در کمتر از ده دقیقه در محل حادثه حاضر شده و اقدام به مهار آتش کردند.

بخشی با بیان اینکه دود ناشی از این آتش سوزی از فاصله دور قابل مشاهده بود، بیان داشت: در محل آتش سوزی، منزل مسکونی و خودروی پیکان بار و انبار نگهداری وسائل نیز وجود داشت که حجم بالای آتش به انبار و خودرو سرایت و بخشی از این خودرو و وسایل انبار دچار حریق شده بود که با تلاش نیرو‌های آتش نشانی مهار شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری زرند افزود: بیش از ۹۰ دقیقه نیرو‌های این سازمان مشغول جدا سازی و ایمن کردن محل بودند.

او تصریح کرد: هرچند این آتش سوزی خسارت‌های مالی از خود به جای گذاشت، اما خوشبختانه مصدومی نداشت.

برچسب ها: مهار آتش ، آتش نشانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.