سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع مردم آذربایجان غربی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی/رژیم صهیونیستی شرّ مطلق است+عکس

مردم ولایت مدار آذربایجان غربی در محکومیت حمله ددمنشانه رژیم اشغالگر قدس به بیمارستان المعمدانی غزه تجمع کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی روز چهارشنبه در جمع پرشور مردم ارومیه که در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و  محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه در میدان انقلاب این شهر تجمع کرده بودند با تسلیت شهادت صد‌ها نفر از مردان، زنان و کودکان فلسطینی در حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه گفت: این اقدام شنیع نشان داد که رژیم اشغالگر قدس، شرّ مطلق است.

حجت الاسلام منصور امامی گفت: رژیم صهیونیستی در قتل، غارت، تجاوز و تعدی به حقوق مردم ستمدیده فلسطین حدی برای خود قائل نیست و همین امر ددمنش بودن این رژیم را می‌رساند.

وی اضافه کرد: رژیم اشغالگر قدس با همراهی کشور‌های استکباری ازجمله آمریکای جنایتکار، انگلیس، فرانسه و کشور‌های دیگر با حیله، سعی در فریب دادن افکار عمومی دارد و جنایات زیادی را نیز با همین حربه انجام می‌دهد.

سخنران تجمع مردم ارومیه گفت: در مقابل ظلم و ستم بی حد و حصری که رژیم صهیونیستی انجام داده، حماس و مبارزان فلسطینی در روز‌های گذشته حماسه‌هایی خلق کردند که پوشالی بودن اشغالگران قدس را نشان داد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه فلسطین همچنان مساله اول جهان اسلام است و برای ما و همه مسلمانان اهمیت بسیار زیادی دارد.ادامه داد: ما امروز در این مکان جمع شده ایم تا این حماسه بزرگ را ارج نهیم و از مردم مظلوم و ستمدیده غزه حمایت کنیم.

حجت الاسلام امامی تاکید کرد: نابودی رژیم صهیونیستی نزدیک است و این رژیم با اقدامات شنیع خود، زمان رسیدن به نابودی خود را نزدیک‌تر می‌کند و ما برای نابودی اسرائیل لحظه شماری می‌کنیم.

در این آیین که هزاران نفر از مردان، زنان، کودکان و حتی نوزادان ارومیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله به بیمارستان المعمدانی غزه، حمایت قاطع خود را از مردم بی‌دفاع و مظلوم غزه اعلام کردند و همراه و هم‌صدا با سردادن شعار‌های «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «یاشاسین حزب الله، یاشاسین فلسطین»، «فلسطین پیروز است» و «اسرائیل نابود است» خواستار برخورد جامعه جهانی با رژیم صهیونیستی شدند.

 

 

 

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.