سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قهرمانی کشتی گیر همدانی در مسابقات کشتی ساحلی کشور

تیم ملی کشتی ساحلی کشورمان با کسب ۲ نشان طلا، یک نشان نقره و یک نشان برنز بعنوان قهرمانی مرحله نهایی مسابقات جهانی کشتی ساحلی در ترکیه رسید.

مرحله نهایی مسابقات جهانی کشتی ساحلی روز‌های ۲۲ و ۲۳ مهرماه در دالامان منطقه موغلان ترکیه برگزار شد و در پایان تیم کشورمان با کسب ۲ مدال طلای حسین عباس پور در وزن ۸۰ کیلوگرم و هادی وفایی پور در وزن ۹۰ کیلوگرم، ۱ مدال نقره محمد علی تبار در وزن ۹۰+ کیلوگرم و یک مدال برنز حمیدرضا زرین پیکر در وزن ۹۰ کیلوگرم بعنوان قهرمانی دست یافت.

در این رقابت‌ها پس از تیم ایران که با ۸۰ امتیاز بعنوان قهرمانی دست یافت، تیم‌های ترکیه با ۷۷ و گرجستان با ۴۴ امتیاز دوم و سوم شدند.

هادی وفایی پور کشتی گیر ملی پوش همدانی در این رقابت‌ها توانست قاطعانه به نشان طلی وزن ۹۰ کیلوگرم دست یابد.

در وزن ۹۰ کیلوگرم هادی وفایی پور ملی پوش پرافتخار کشتی همدان در مبارزه نخست با نتیجه ۵ بر صفر و ضربه فنی دوغان کایا از ترکیه را مغلوب کرد.

او در دور دوم با نتیجه ۳ بر ۱ مقابل محموت اوزکایا از ترکیه به پیروزی رسید و در مبارزه سوم با نتیجه ۲ بر صفر داویت خوتسیشویلی از گرجستان را شکست داد، وفایی پور در مرحله نیمه نهایی با نتیجه ۳ بر صفر مقابل زرین پیکر دیگر نماینده کشورمان به پیروزی رسید و راهی دیدار فینال شد.

او در دیدار فینال با نتیجه ۴ بر صفر ابراهیم یوسوبوف از آذربایجان را از پیش رو برداشت و به نشان طلا رسید، زرین پیکر نیز در دیدار رده بندی با نتیجه یک بر صفر محموت اوزکایا از ترکیه را مغلوب کرد و صاحب نشان برنز شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.