سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس جمهور آمریکا:

طی روز‌های اخیر لایحه بسته کمک‌های نظامی بی سابقه به اسرائیل را به کنگره می‌فرستم

جو بایدن در تل آویو از ارائه بسته کمک‌های نظامی بی سابقه به رژیم صهیونیستی خبر داد.

آمریکا از زمان آغاز منازعه فعلی میان فلسطینیان و رژیم صهیونیستی در هفتم اکتبر یکی از حامیان جدی تل آویو در کشتار مردم غزه بوده است. اکنون این کشور به دنبال گسترش حمایت‌های نظامی، سیاسی و مالی از این رژیم جعلی است. 

به گزارش تله تریدر، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا که اکنون در سرزمین‌های اشغالی به سر می‌برد امروز (چهارشنبه) اعلام کرد طی روز‌های آتی از کنگره خواهد خواست لایحه بسته کمک‌های تسلیحاتی بی سابقه به اسرائیل در میانه جنگ با جنبش حماس به تل آویو را تصویب کنند.

وی در این باره خاطر نشان کرد: ما به دنبال آن هستیم که ذخایر تسلیحاتی مربوط به سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین اسرائیل را به منظور محافظت از آسمان و مردم این کشور تامین کنیم. 

بایدن با اشاره به اتحاد میان واشنگتن و تل آویو، تاکید کرد: دنیا خواهد دانست اسرائیل قوی‌تر از گذشته است. من به سایر بازیگران منطقه‌ای درباره حمله به اسرائیل هشدار می‌دهم. با این حال، بر این باورم تل آویو باید به دنبال صلح باشد. من همواره بر راهکار دو دولت تاکید کرده‌ام. 

رئیس جمهور آمریکا در پایان افزود: ما باید به تلاش‌های خود به منظور گسترش مناسبات میان اسرائیل و همسایگانش ادامه دهیم. حملات به اسرائیل تنها من را در انجام این کار مصمم تر، متعهدتر و قوی‌تر کرد. 

چاک شومر، رهبر اکثریت دموکرات مجلس سنا اعلام کرد سنا بسته حمایت‌های بی سابقه دولت بایدن از اسرائیل را بدون تاخیر و به سرعت بررسی خواهد کرد. طی روز‌های اخیر بایدن اقدام به ارسال درخواست خود به کنگره به منظور تامین نیاز‌های دفاعی اسرائیل برای نابودی حماس خواهد کرد. 

شومر درباره حمله مرگبار به بیمارستان غزه که بیش از ۵۰۰ کشته برجای گذاشت نیز گفت: شواهد نشان می‌دهد این حمله کار تروریست‌هایی است که در غزه حضور دارند!

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
بابائی
۰۹:۴۸ ۲۸ مهر ۱۴۰۲
همه دنیا بدانند که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی حمایت می کند!
ناشناس
۱۳:۴۱ ۲۷ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر آمریکا
ناشناس
۰۹:۵۰ ۲۷ مهر ۱۴۰۲
مرگ بر آمریکا
بابائی
۰۹:۳۶ ۲۷ مهر ۱۴۰۲
صهیونیست ها جنایتکار از 15 مهرماه تاکنون 100 درصد فقط و با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکایی ها جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ غزه کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
۲۲:۱۳ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار شریک جنایت اسرائیل جنایتکار در غزه است.
انگلیس جنایتکار شریک جنایت اسرائیل جنایتکار در غزه است.
آلمان جنایتکار شریک جنایت اسرائیل جنایتکار در غزه است.
چ.ک
۱۰:۰۹ ۲۷ مهر ۱۴۰۲
فرانسه جنایتکار شریک جنایت اسرائیل جنایتکار در غزه است.