سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نتانیاهو:

اقلام بشردوستانه تنها زمانی به غزه خواهد رسید که اسرای اسرائیلی آزاد شوند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی آزادی اسرای صهیونیست را پیش شرط ارائه کمک‌های بشردوستانه به غزه دانست.

پس از عملیات هفتم اکتبر نیرو‌های مقاومت فلسطین (حماس) علیه دشمن صهیونیستی، تل آویو در اقدامی غیرانسانی محاصره غزه را تنگ‌تر کرده و ورود مواد غذایی، آب، برق و تجیهزات پزشکی را به منطقه ممنوع کرده است. اکنون مقامات صهیونیست به دنبال گرفتن امتیاز در قبال حقوق شهروندان فلسطینی هستند. 

به گزارش تله تریدر، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (چهارشنبه) اعلام کرد پیش شرط ورود هر گونه کمک بشردوستانه به نوار غزه، آزادسازی اسرای اسرائیلی در بند جنبش حماس است. 

نتانیاهو در این زمینه تاکید کرد: به درخواست جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، اسرائیل نمی‌خواهد با ورود کمک‌های بشردوستانه از مصر به غزه تا زمانی که تنها شامل غذا، آب و اقلام پزشکی برای غیرنظامیان فلسطینی در جنوب غزه باشد و به دست حماس نرسد، مخالفت کند. هر گونه کمکی که به دست جنبش حماس برسد خنثی خواهد شد. 

براساس بیانیه‌ای که دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی منتشر کرده، از صلیب سرخ جهانی خواسته شده است که از وضعیت اسرای اسرائیلی بازدید کرده و اقداماتی را برای بسیج حمایت بین المللی در این زمینه انجام دهد. 

ارائه اقلام بشر دوستانه در جنوب غزه سیاست مقامات صهیونیست با هدف کشاندن جمعیت فلسطینی از مناطق شمالی به مرز رفح و مصر است تا رژیم صهیونیستی بتواند به راحتی مناطق مسکونی را بمباران و نابود کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
بابائی
۰۹:۴۲ ۲۷ مهر ۱۴۰۲
در این مدت 13 روز برای همه مردم دنیا ثابت شده است که مردم مظلوم، بی دفاع و بی گناه نوارغزه توسط صهیونیست ها جنایتکار و با حمایت و پشتیبانی مستقیم آمریکایی ها جنایتکار، انگلیس جنایتکار و آلمان جنایتکار بمباران و قتل عام می شوند.
بابائی
۰۹:۳۷ ۲۷ مهر ۱۴۰۲
صهیونیست ها جنایتکار از 15 مهرماه تاکنون 100 درصد فقط و با کمک، هدایت، مدیریت، نظارت، حمایت و پشتیبانی آمریکایی ها جنایتکار و برخی کشورهای اروپایی جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار در جنگ غزه کشتار، بمباران، قتل عام و نسل کشی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
۰۸:۱۷ ۲۷ مهر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار مسئول جنایت صهیونیست‌ها جنایتکار در بیمارستان غزه است
بابائی
۲۲:۱۲ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار شریک جنایت اسرائیل جنایتکار در غزه است.
انگلیس جنایتکار شریک جنایت اسرائیل جنایتکار در غزه است.
آلمان جنایتکار شریک جنایت اسرائیل جنایتکار در غزه است.