سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قائم مقام حوزه‌های علمیه:

به دنیا هشدار می‌دهیم از حمایت صهیونیسم دست بردارند

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ گفت: به قدرت‌های دنیا هشدار می‌دهیم که از حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی با این همه جنایت دست بردارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور در امور استان‌ها در اجتماع بزرگ مردمی در محکومیت اقدام شنیع رژیم جعلی و تروریستی اسرائیل در معراج‌الشهدای شهر سمنان گفت: همدلی جهانی امروز با ملت فلسطین نشان می‌دهد ملت‌های آزاده جهان از استکبار خسته شده اند.

وی با اشاره به خبر ساختگی سربریدن کودکان توسط فلسطینی‌ها از سوی صهیونیسم، افزود: در برابر آن دروغ باید گفت دسیسه‌گران امروز دیگر نمی‌توانند هولوکاست جدید را منکر شوند.

وی تاکید کرد: همه دیدند که فرزندانی که والدینشان را از دست داده بودند و به آن‌ها گفته شده بود بروید در بیمارستان تا از بین نروید، به همراه جمعی از پزشکان و افراد ضعیف و بی‌پناه به خاک و خون کشیده شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ فال با بیان اینکه این افراد بمب‌های ساخته شده استکبار بر سرشان ریخته شد، افزود: دیگر این ظلم قابل پوشش نیست، امت‌های آزادی‌خواه را بیدار کرده است و امروز روز خفای حقیقت نیست.

قائم مقام حوزه‌های علمیه کشور در امور استان‌ها خاطرنشان کرد: آن روز که این قدرت پوشالی را نمایش می‌دادند و عده‌ای از ذهن‌ها را جلب کرده بودند، گذشت. ملت‌های مسلمان قدرت شما را باور نکرده بود و امروز قدرت پوشالی برملا شده است.

وی با زیرسوال بردن قدرت رژیم صهیونیستی و بیان اینکه چه «گنبد آهنینی» چه «از نیل تا فراتی» افزود: امروز این استکباری که به دست استعمار شکل گرفت، منحوس‌ترین در بشریت است.

وی با اشاره به حضور و تجمع‌های ملت بزرگ ایران در شهر‌های مختلف در دفاع از ملت مظلوم فلسطین، گفت که مسوولان و ملت به خروش‌آمده‌اند و در این رویداد در نقاط مختلف می‌خواهند به استکبار بگویند که منتظر فرود قدرت اسلام باشید، زیرا قدرت دل‌های سوخته به خروش‌آمده باشید.

حجت‌الاسلام والمسلمین فرخ فال ادامه داد: صهیونیسم منتظر ورود مقاومت باشد، آنچنان شما را نابود می‌کند که اثری از شما در تاریخ باقی نخواهد گذاشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.