سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام انزجار دانشجویان دانشگاه شهرکرد در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی

تجمع اعتراض آمیز دانشجویان و کارکنان دانشگاه شهرکرد در محکومیت حملات رژیم غاصب صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی در جوار قبور مطهر شهدای گمنام این دانشگاه برگزار شد.

یاسر پیرعلی رئیس دانشگاه شهرکرد اظهار داشت: تجمع اعتراض آمیز در محکومیت حملات رژیم غاصب صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی در مرکز نوار غزه که منجر به شهادت صد‌ها غیرنظامی، کودکان و زنان مظلوم و بی دفاع شد، با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان، پس از اقامه نماز ظهر و عصر، در جوار قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

وی افزود: با حمله هوایی رژیم صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی، صد‌ها تن از مردمی که به این بیمارستان پناه برده بودند یا برای درمان در آنجا حضور داشتند به شهادت رسیدند. وزارت بهداشت غزه اعلام کرده است که تمام شهدا غیرنظامیان بوده اند.


بیشتر بخوانید


پیرعلی اضافه کرد: حاضرین در این تجمع، تصاویری از سردار سلیمانی و شهدای فلسطین با خود همراه داشتند و با در دست داشتن دست نوشته هایی، ضمن ابراز همدردی با مردم مظلوم فلسطین، خواستار توقف جنایات در غزه شدند.

گفتنی است؛ سخنرانی با حضور حجت الاسلام و المسلمین احمدی، شعرخوانی با موضوع فلسطین و جبهه مقاومت، قرائت بیانیه بسیج دانشجویی در محکومیت این جنایت هولناک از جمله برنامه‌های اجرا شده در این تجمع بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.