سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقام سخت جبهه مقاومت با ریشه کن شدن رژیم صهیونیست

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حمله رژیم جعلی صهیونیستی به بیمارستان المعمدانی غزه اقدام متقابل و مشروع جبهه مقاومت را در پی دارد.

عزیزی در برنامه خروش مقاومت شبکه دنا با ابراز تاسف، وقوع جنایت وحشیانه و اقدام دردمنشانه رژیم صهیونیستی را به مردم ایران به ویژه مردم عزیز کهگیلویه و بویراحمد تسلیت گفت.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه ای که هفت کشور امنیتی، اطلاعاتی و غربی آن را پوشش می دهد و ارتشی که تا بُن دندان به آمریکایی ها وابسته اما ادعا می کند گنبد آهنینش نفوذ ناپذیر است، با حرکت قهرمانانه جبهه مقاومت و غزه فرو ریخت.


عزیزی با اشاره به اینکه با این اقدام جبهه مقاومت نه تنها فرو ریخت بلکه شهرک های اشغالی را بر هم زد و باید خشمگین باشند افزود: بر این اساس ادعای اینکه اسرائیل چهارمین ارتش بزرگ دنیا است ادعای خیالی برای خودشان بیش نیست.


وی ادامه داد: در حرکت لشکر غزه و ادامه این حرکت قهرمانانه حماس، دیگر چیزی از ارتش اسرائیل باقی نمانده و بر اساس اطلاعات موثق حدود 2 هزا اسیر اسرائیلی در چنگ جبهه مقاومت است و این ارتش چه در هوا  و چه در زمین جرات حرکت ندارد.


نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه هم اکنون اسرائیل شکست خورده و صحنه جنایت در دست آنها نیست بلکه در دست آمریکایی ها است گفت: آمریکایی ها حدود پانزده روز به اسرائیل آمده اند و مدیریت دولتی و تحریم هوایی و نبرد را در دست گرفته اند.


ابراهیم عزیزی افزود: بدون شک جبهه مقاومت انتقام سختی از این رفتارهای ددمنشانه رژیم حعلی کودک کش خواهد گرفت.


وی در خصوص اقدامات دیشب در بیمارستان المعمدانی هم بیان داشت: سالها است جمهوری اسلامی ایران اسرائیل را رژیم جعلی و کودک کش معرفی کرده چرا که این حکومت حتی اصول جنگ را نیز بلد نیست.


عزیزی با بیان اینکه در هنر و سیاست جنگ بیمارستان جزء اماکن ممنوعه برای حمله است گفت: اقدام دیشب و حمله با سلاح های نامتعارف و در محل های ممنوعه جنگ سالها است توسط رژیم غاصب اسرائیل رواج پیدا کرده است.


نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی آمریکا را شریک جرم صهیونیست‌ها در جنایت قرن و حمله به بیمارستان المعمدانی اعلام کرد و گفت: آنها به موش های کثیف معروف شده اند و اقدام دیشب و بمباران بیمارستان غزه در واقع وحشیانه تر، دردناک تر و هولناکتر از اقدامات جنایتکارانه آنها که سالها در سرزمین فلسطین انجام می دهند، بود.


وی تاکید کرد: اسرائیل باید منتظر اقدامات سخت باشد چرا که بدون شک این اقدام، واکنش متقابل و مشروع جبهه مقاومت را در پی خواهد داشت.


عزیزی ادامه داد: ما مطمئن هستیم این اقدام وحشیانه زمینه پیروزی و موفقیت الهی را برای رزمندگان غزه به دنبال خواهد داشت. 


نایب‌ رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: اندوهگین هستیم برای کودکان، زنان و مردمی که شب گذشته در بیمارستان و در محلی امن مورد حمله قرار گرفتند.


وی اضافه کرد: این اقدام هم از نظر نظامی و هم از نظر تجهیزات و سلاح های به کار گرفته نامتعارف بوده است. 


عزیزی در پاسخ به سوال مجری برنامه خروش مقاومت که چرا سازمان هایی که ادعای حقوق بشری دارند سکوت کرده اند گفت: آنها هیچ گاه به حمایت از مظلوم برنخواسته اند و بلکه فرصتی برای دستیابی به منافع خود ایجاد کرده اند.


نایب‌ رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران و همه مسلمانان عالم این اقدامات را هوشمندانه و به موقع پاسخ خواهند داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.