سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیکر داریوش مهرجویی و همسرش به‌سوی خانه ابدی بدرقه شد + عكس و فيلم

مراسم تشییع مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر صبح امروز از مقابل تالار وحدت برگزار شد.

پیکر مرحوم داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر صبح امروز چهارشنبه ۲۶ مهرماه از مقابل تالار وحدت تشییع شد.

جمعی از مردم و هنرمندانی چون مسعود کیمیایی، بهمن فرمان‌آرا، احمدرضا درویش، فرهاد اصلانی، محمد مهدی عسگرپور، همایون ارشادی، داریوش فرهنگ، محمد علی نجفی، علی مصفا، حسن پورشیرازی، غزل شاکری، محسن امیریوسفی آمده بودند تا با کارگردان مشهور سینمای ایران وداع کنند.

با وجود اینکه اعلام شده بود مراسم از ساعت ۱۰ آغاز می‌شود از ساعاتی پیش از شروع، شمار زیادی از دوستداران این هنرمند مقابل تالار وحدت رفتند.

مراسم با قرائت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد و سپس بهرام رادان به عنوان مجری برنامه روی صحنه آمد. سپس، پیکرهای داریوش مهرجویی و همسرش همراه با حزن و اندوه روی دستان شاگردان و بازیگرانی همچون امین حیایی وارد مراسم شد.

تصاویر تشییع پیکر داریوش مهرجویی و وحیده محمدی‌فر

بعد از ورود پیکر‌های این دو هنرمند فرهاد آییش روی صحنه آمد و گفت: علی نصیریان نتوانست در این مراسم باشد، اما پیامی را ارسال کرد. در این پیام آمده: «این خبر تکان دهنده بود، در بیماری با فکر و خیالات به سر می‌برم، مهرت بر دلم است. از اولین کار خلاقانه تو در کنارت بودم افسوس که امروز در کنارت نیستم تا در آخرین سفر در کنارت باشم و تابوتت را به دوش کشم.‌ای مهر فرزانه این چه روزگاری است که اشک و خون از آسمان می‌بارد.»

در ادامه بهرام رادان از مسعود کیمیایی خواست تا درباره مهرجویی بگوید، اما او به دلیل مشکلات جسمانی اش نمی‌توانست روی صحنه حاضر شود و در پایین صحنه به بیان سخنانی پرداخت.

 
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۶:۴۸ ۲۷ مهر ۱۴۰۲
خداحافظ . دیدار به قیامت
ناشناس
۱۱:۵۱ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
آخی خدا رحمتشون کنه