سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خروش شبانه مردم قم در محکومیت جنایات رژیم شیطانی صهیونیستی

مردم قم در اقدامی خودجوش با تجمع در خیابان‌های شهر جنایات و فاجعه نسل‌کشی رژیم غاصب صهیونیستی و حمله وحشیانه به بیمارستانی در غزه را محکوم کردند.

مردم شهر مقدس که کاسه صبرشان از جنایات شیطانی رژیم کودک‌کش صهیونیستی لبریز شده است با حضور خودجوش در خیابان‌های شهر خواستار پاسخ قاطع جبهه مقاومت اسلامی و کشور‌های مسلمان در قبال عمق بی‌رحمی و وحشی‌گری رژیم جعلی صهیونیستی شدند.

مردم قم در این حرکت شبانه که پس از حمله غیرانسانی رژیم صهیونسیتی به بیمارستان المعمدانی در غزه و شهادت صد‌ها زن و کودک و انسان بی‌دفاع انجام شد مسیر میدان جانبازان تا حرم مطهر را راهپیمایی کردند.

قمی‌ها در این راهپیمایی با سردادن شعار‌هایی مانند «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» «موشک جواب موشک»، «هیهات من الذله» «خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست»، «ای امت مسلمان انتقام انتقام» و ... نسبت به ضرورت پاسخگویی قاطعانه نسبت به جنایات اخیر رژیم کودک‌کش صهیونیستی واکنش نشان دادند.

 اشغالگران صهیونیست سه شنبه بیمارستان المعمدانی در غزه را بمباران کردند و در نتیجه این اقدام جنایتکارانه و بر اساس اعلام منابع خبری بیش از ۵۰۰ فلسطینی در این بیمارستان به شهادت رسیدند.

دولت جمهوری اسلامی ایران به دنبال جنایت جنگی و حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه فردا (چهارشنبه) را عزای عمومی اعلام کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.