سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سعد الله زارعی:

آمريكا مسئول جنايت صهيونيست‌ها در بيمارستان غزه است

کارشناس ارشد مسائل محور مقاومت گفت: مسئول اول جنایت صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان المعمدانی آمریکایی‌ها هستند.

سعد الله زارعی کارشناس مسائل منطقه درباره خویشتن‌داری گروه‌های مقاومت مقابل رژیم صهیونیستی اظهار کرد: پس از جنایت صهیونیست‌ها در بمباران بیمارستان المعمدانی در غزه اظهار کرد: حمله به بیمارستان نشان‌دهنده اوج درمانگی ارتش شکست خورده رژیم صهیونیستی است و هیچ‌گاه ارتشی نمی‌تواند و نباید به مجموعه‌های انسانی حمله کند به‌خصوص حمله به بیمارستان که حتی در جنگ‌ها حمله به آن ممنوع است و کسی حق حمله به آن را ندارد.

وی گفت: نکته اساسی آن است که حمله به این بیمارستان در زمان حضور مقامات سیاسی آمریکا و همین‌طور در زمان حضور صدراعظم آلمان در تل‌آویو صورت گرفته  و معنای این حضور آن است که پشت این حمله حمایت بین‌المللی وجود دارد و در واقع مسئول اول این جنایت آمریکایی‌ها هستند.  

زارعی ادامه داد: این بمب‌هایی که روی بیمارستان‌ها ریخته شد بمب‌هایی هستند که در روز‌های گذشته با هواپیما به تل‌آویو آورد شده بود و باید بار دیگر عنوان کنیم که مسئول اول این موضوع آمریکایی‌ها بوده و مسئول دوم هم صهیونیست‌ها هستند. این بمب‌ها دارای ویژگی تخریب بالا و عمیق هستند و از نظر کنوانسیون‌های جهانی بمب‌های ممنوعه محسوب می‌شوند و بمب‌های کشتار جمعی هستند.

این کارشناس مسائل منطقه گفت: جنایت صهیونیست‌ها در بیمارستان المعمدانی با واکنش قطعی مقاومت رو‌به‌رو می‌شود و به‌زودی خنده‌های مستانه آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها به گریه‌های طولانی تبدیل می‌شود.

وی اظهار کرد: مقاومت در منطقه از مرحله آمادگی به مرحله عملیات منتقل می‌شود و دامنه این بحران گسترش پیدا می‌کند و این موضوعی است که نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه موقعیت آمریکا در منطقه را هم با خطر جدی مواجه می‌کند و این نکته را باید در نظر داشت که مسئولیت جهان اسلام در موضوع  این جنایت مضاعف شد و حالا زمانی نیست که دولت‌های اسلامی سکوت کنند و واکنش مختصری نشان دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.