سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبدیل شهرستان اردل به کارگاه عمرانی

فرماندار اردل گفت: با هم‌گرایی مسئولان بسیاری از مشکلات این شهرستان برطرف شده و شهرستان به کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

یعقوب شکوهی اظهار کرد: میزان اعتبارات تملک دارایی و استانی پارسال شهرستان اردل ۷۸۰ میلیارد ریال بود و امسال با توجه مسوولان استان به یک هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال افزایش یافته است.

وی افزود: با هم‌گرایی مسئولان رده بالای شهرستان و استان بسیاری از مشکلات این شهرستان برطرف شده و شهرستان به کارگاهی عمرانی تبدیل شده است.

فرماندار اردل اضافه کرد: همچنین براساس ماده ۱۷ ستاد بحران برای جبران خسارت‌های سیل مرداد سال گذشته شهرستان اردل ۴۷۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافت که در ۳۷ نقطه این شهرستان عملیات اجرایی این طرح‌ها آغاز شده است.


بیشتر بخوانید


شکوهی ادامه داد: با توجه به رانش موجود در روستای افسرآباد شهرستان اردل مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای این روستا اختصاص یافت.

وی در خصوص اعتبارات سفر رئیس‌جمهور به اردل گفت: تاکنون یک هزار و ۳۵۰ میلیارد ریال اعتبار معادل ۱۷ درصد اعتبارات سفر به این شهرستان اختصاص یافته است.

شکوهی، آسفالت ۱۰۰ هزار مترمربع از معابر روستایی، واگذاری زمین به ۲۲۴ نفر در راستای اجرای اطرح ملی مسکن، اجرای طرح هادی برای ۲۷ روستا، زیرسازی جاده‌های ارتباطی، تامین آب آشامیدنی پایدار برای روستا‌ها به‌عنوان یکی از مطالبات مردم و اجرای طرح‌های راه‌سازی را از جمله مهمترین پروژه‌های اجرایی در شهرستان اردل عنوان کرد.

وی با اشاره به مشکل تامین آب شهر کاج گفت: در زمان حاضر طرح آبرسانی به شهر کاج فعال است و با بهره‌برداری از این طرح افزون بر تامین آب آشامیدنی مردم منطقه این طرح به عنوان یک پدافند غیرعامل برای شهر اردل نیز به شمار می‌رود.

شکوهی اظهار کرد: فعال شدن فاضلاب دشتک و اردل پس از سال‌ها توقف، احداث ۱۲ مدرسه، توسعه طرح بیمارستان امام رضا (ع) اردل، فعال شدن دستگاه سی تی اسکن از جمله مهمترین طرح‌های در دست اجرای شهرستان اردل است.

وی تاکید کرد: با وجود اجرای طرح‌های عمرانی مختلف، اما همچنان شهرستان اردل جزو شهرستان‌های محروم استان چهارمحال و بختیاری است.

شکوهی ادامه داد: شهرستان اردل جزو شهرستان‌های صنعتی استان نیست به همین دلیل باید به سمت گردشگری، شیلات و کشاورزی حرکت کرد.

وی برضرورت احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان اردل تاکید کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Zagrosian
۰۹:۵۹ ۲۷ مهر ۱۴۰۲
شهرستان اردل و دیگر شهرستانهای غرب و شمال استان باید بسمت صنعتی شدن هم‌گام بردارند
بیشترین منابع آبی بعد از شمال در این استان است بجای ساخت صنایع فولاد و صنایع دیگر در مناطق خشک این استان مساعد صنایع فولادی و انواع و اقسام صنایع دیگر در مرکز و شمال و غرب استان است
در مناطق بختیاری بقدری کار ناکرده است و پروژه نیمه‌تمام است که باید هر چه زودتر به اتمام و محرومیت هم از این شهرستانهای زر خیز بار ببندد