سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تل آویو: سفر بایدن باعث توقف عملیات علیه غزه نخواهد شد

وزارت جنگ رژیم صهیونیستی سفر رئیس جمهور آمریکا را مانع عملیات در غزه ندانست.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا گرچه از حمایت کامل واشنگتن از تل آویو در عملیات در غزه خبر داده است، اما در سخنانی انجام این عملیات را اشتباه بزرگ خوانده است. انتظار می‌رود بایدن که قرار است فردا (چهارشنبه) راهی سرزمین‌های اشغالی شود گام‌هایی برای کاهش تنش بردارد، اقدامی که به نظر نمی‌رسد مقامات صهیونیست با آن موافق باشند. 

به گزارش تله تریدر، جاناتان کانکریکس، سخنگوی وزارت جنگ رژیم صهیونیستی امروز اعلام کرد سفر آتی بایدن به تل آویو مانع عملیات نظامی ما در نوار غزه و یا باعث توقف آن نخواهد شد. 

وی در مصاحبه با سی ان ان خاطر نشان کرد: من به حمایت بایدن برای اقدام قاطع اسرائیل برای شکست جنبش حماس ایمان دارم. من فکر می‌کنم رئیس جمهور آمریکا پیش‌تر اعلام کرده بود حماس باید نابود شود و ارتش ما اکنون دقیقا در حال انجام چنین کاری است. 

طبق برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است ۱۸ اکتبر بایدن به سرزمین‌های اشغالی سفر و با مقامات ارشد صهیونیست دیدار و گفتگو کند. وی در ادامه قرار است به سایر کشور‌های عربی از جمله مصر نیز سفر کند. 

استراتژیست‌های ارشد آمریکایی از آن بیم دارند که اقدام نظامی اسرائیل در نوار غزه با واکنش سایر گروه‌های مقاومت در منطقه همراه شده و جبهه‌های جدیدی علیه تل آویو باز شود. در این صورت به دلیل ناتوانی رژیم صهیونیستی برای جنگیدن در چندین جبهه، آمریکا مجبور به مداخله نظامی خواهد شد که این امر واشنگتن را از اعمال سیاست مهار علیه چین به عنوان بزرگترین تهدید برای ایالات متحده باز خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۰:۳۵ ۲۶ مهر ۱۴۰۲
این پدر سوخته ها نان به همدیگر قرض میدهند بایدن هم یک گُهی مثل اینتایاهو لعنت خدا وملت بر شیطان وشیطانپرستان کاخ سفید وصهیونیسمهای یهودی