سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتقال تجهیزات خانه پزشک روستای تیزاب صحت دارد؟

در پی انتشار کلیپی مبنی بر نگرانی از انتقال تجهیزات خانه پزشک روستا به انبار شبکه بهداشت و درمان داراب، رئیس شبکه بهداشت و درمان این شهرستان توضیحاتی ارائه داد.

دکتر سجاد رضایی رئیس شبکه بهداشت و درمان داراب با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر نگرانی از انتقال تجهیزات خانه پزشک روستا به انبار شبکه بهداشت و درمان داراب، اظهار کرد: خانه پزشک روستای تیزاب از جمله طرح‌های افتتاح شده جدید در شهرستان داراب است.

او ادامه داد: با توجه به استقرار پزشک مرکز خدمات جامع سلامت روستایی تیزاب در این شهرستان و اعلام پزشک مبنی بر نداشتن نیاز به خانه پزشک روستا، موضوع انتقال تجهیزات پیش بینی شده برای این خانه پزشک به انبار مرکزی شبکه به دلیل حفظ امنیت و پیشگیری از هرگونه آسیب، در دستور کار قرار گرفت.

رضایی، محتوای انتشار یافته در این کلیپ و ابراز نگرانی افراد منتشر کننده در این زمینه را ناشی از نبود آگاهی صحیح از علت موضوع دانست و گفت: تجهیزات خانه پزشک این روستا جزو اموال مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان داراب و به نام خانه پزشک روستا بوده و مجموعه نسبت به حفظ و نگهداشت صحیح، پاسخگو خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.