سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش مدت زمان ساخت مسکن با استفاده از سازه‌های فولادی

رئیس انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران گفت: با استفاده از سازه‌های فولادی شاهد آن خواهیم بود که قیمت مسکن به ویژه پروژه‌های نهضت ملی ارزان تر تمام شود.

حامدضیایی رئیس انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران  در همایش سیزدهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران  گفت:کنگره مهندسی عمران و همایش اصلاح مصرف فولادی بسیار  به اصلاح دیدگاه  استفاده از سازه‌های فولادی کمک می کند.

به گفته وی در کشور  سازه‌های فولادی  بسیار با کیفیتی وجود دارد  و استفاده از سازه‌های فولادی مزایای بسیاری برای  آنکه مسکن سریع تر، و ارزان تر برای مصرف کنندگان ساخته شود دارد.

ضیائی با بیان اینکه کارخانه ای ساختن پروژه و استاندارد ساختن پروژه ها بسیار اهمیت دارد افزود: هیچ سازه ای در کشور نداریم که تا این حد در حوزه ساخت و نصب استاندارد باشد چراکه  استفاده از سازه‌های فولادی خود می تواند زمینه‌ساز کاهش قیمت تمام شده در این حوزه باشد.

او گفت: باید سازه‌هایی ایمن و در شان مردم داشته باشیم و ساختمان ها و بناهای ساخته شده در شان کشور باشد که این مهم تنها با کمک سازه‌های فولادی میسر می‌شود.

رئیس انجمن تولید کنندگان و صادرکنندگان سازه‌های فولادی ایران   تاکید کرد: مهم ترین مسئله آن است که  تمامی  بخش ها سازنده سازه‌های فولادی  و انجمن ها به صورت کامل در یک بخش  باشند و با مشورت یکدیگر به یک راهکار پایدار و در دسترس  برسند. چراکه در حال حاضر  یکی از معضلات و مشکلات  در این  بخش قیمت بالا و بی رویه فولاد است.

 او تاکید کرد: در هر بخش و هر کاری که انجام می شود ضعف و قوت ها روز به روز در این حوزه افزوده خواهد شد و بیشتر مجریان و سازندگان در این بخش درگیر می شوند.

ضیائی گفت: استفاده از سازه‌های فولادی خود نقش بسیار مهمی در تسریع اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن دارد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.