سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهار حریق در سوله چوب‌بری ملایر

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: صبح امروز یک و انبار ملزومات چوب در کوچه کارآفرینی (کارخانه قند) دچار حریق شد.

محمودرضا ملکی گفت: بلافاصله پنج دستگاه خودروی آتش‌نشانی و ۱۵ نفر از نیرو‌های آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند و با اقدام به موقع آتش مهار شد.

او گفت: در این حادثه خسارت جانی نداشتیم، اما ۲۰۰ مترمربع از این سوله به طور کامل تخریب شد و خسارت مالی هنوز برآورد نشده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: با اقدام به موقع نیرو‌های آتش‌نشانی، از سرایت حریق به کارگاه‌های همجوار و محل اطراف سوله جلوگیری شد.

ملکی گفت: بخش اعظمی از سقف شیروانی سوله چوب‌بری تخریب شده و بخش دیگری از آهن‌آلات و فلزات سقف نیز سوخته و تغییر شکل داده که باید به طور کامل تخریب شود.

او گفت: مراحل خنک‌سازی در حال انجام است و اطفاء قطعی حریق هنوز اعلام نشده و تا زمان ایمن‌سازی محل حادثه؛ آتش‌نشانان در محل حضور دارند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی ملایر گفت: ۴۳ هزار لیتر آب برای اطفای حریق این سوله استفاده شد و در حال حاضر حریقی در محل نداریم و فقط دود ناشی از آتش‌سوزی است که پس از اتمام ماموریت، آتش‌نشانان به محل برمی‌گردند.

ملکی با بیان اینکه این سوله چوب‌بری به دلیل حجم حریق، قابلیت استفاده ندارد، بیان کرد: علت حادثه در دست بررسی است.

 شهرستان ملایر در ۷۵ کیلومتری شهر همدان واقع شده است.

منبع ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.