سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری در شهر گرگان

شهردار گرگان جزئیات فرصت‌های جدید سرمایه‌گذاری ۸ طرح عمرانی شهر گرگان را تشریح کرد.

سید محمدرضا سیدالنگی گفت: توسعه سرمایه گذاری به عنوان یکی از ارکان اصلی اقتصاد شهری، مستلزم شناسایی درست ظرفیت‌های موجود و معرفی آن به جامعه سرمایه گذاران است.

او با اشاره به معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری اعلام کرد: طرح زمین سه هکتاری انتهای خیابان ایرانمهر با متراژ ۷ هزار مترمربع با کاربری مسکونی و تجاری و طرح هتل واقع در محل شهربازی هزارپیچ با متراژ ۲ هزار و ۴۲۱ متر مربع و کاربری رفاهی و اقامتی در روز‌های اخیر به فراخوان عمومی گذاشته شده است.

شهردار گرگان در ادامه همچنین از فراخوان عمومی هتل اقامتی منطقه گردشگری ناهارخوران با متراژ ۶ هزار و ۳۸۲ متر مربع در ۸ طبقه، طرح سرمایه گذاری رودکی با متراژ هزار و ۴۹۶ مترمربع با کاربری تجاری، مسکونی و آموزشی در ۶ طبقه خبر داد.

سیدالنگی با اشاره به معرفی پروژه سرمایه گذاری تابلو‌های تبلیغاتی پهن پیکر در ۱۲ نقطه پرتردد سطح کمربندی شهر، گفت: طرح سرمایه گذاری سیدین با متراژ ۷۷۷ مترمربع با کاربری مسکونی و طرح طبقه فوقانی و همکف پارکینگ عدالت ۱۷ از جمله فرصت‌های سرمایه گذاری جدید شهرداری گرگان است.

لازم بذکر است، تمام متقاضیان حقیقی یا حقوقی واجدالشرایط می‌توانند برای کسب اطلاع بیشتر از جزئیات فرصت‌های سرمایه‌گذاری شاخص شهرداری گرگان و شرکت در فراخوان به سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد دولت) به آدرس اینترنتی www.setadiran.ir مراجعه و یا با شماره تماس ۳۲۶۸۵۵۰۱ -۰۱۷ اداره سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری گرگان تماس حاصل نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.