سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جمع آوری ماهانه بیش از ۳۶۰ تن لاستیک بازیافتی در چابهار

مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری‌های چابهار و کنارک گفت: ماهانه بیش از ۳۶۰ تن لاستیک بازیافتی در چابهار جمع آوری می‌شود که اگر این مساله مدیریت نشود تهدید زیست محیطی بزرگی رخ خواهد داد.

منصور رییسی اظهارکرد: فقط در شهر چابهار روزانه ۱۲ تن لاستیک فرسوده جمع آوری می‌شود، این ظرفیت وجود دارد که این لاستیک‌ها را به صورت سطل زباله، صندلی، گلدان و وسایل تزیینی در پارک‌ها و مدارس استفاده کنیم.

وی بیان کرد: برای پاسداشت محیط زیست و زیباسازی مبلمان شهری در چابهار و آشتی دادن لاستیک با طبیعت در سازمان مدیریت پسماند شهرداری‌های چابهار و کنارک از لاستیک‌های فرسوده‌ خودروها در بهبود مبلمان شهری استفاده می‌شود.

مدیرعامل مدیریت پسماند شهرداری‌های چابهار و کنارک گفت: اگر خلاقیت و ایده جوانان را تبدیل به عمل کنیم تمامی تهدیدهای پسماند استان و شهرستان به یک فرصت مبدل خواهد شد.

اشرفعلی حسینی رئیس حفاظت محیط زیست چابهار نیز با اشاره به اینکه رهاسازی این حجم لاستیک فرسوده در محیط بسیار خطرناک و جبران ناپذیر است گفت: لاستیک‌هایی که باعث جمع شدن پشه ها، از بین رفتن خاک به دلیل عدم فرسایش این لاستیک و در کل انباشته شده زباله و در نهایت ایجاد منظر نا زیبا خواهیم شد پس نیاز است مدیریت صحیح با رعایت زیست محیطی را داشته باشیم.

 
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.