سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی سنندج:

‍ ورزش‌های همگانی در سنندج محله محور برگزار شود

فریدی گفت: با هدف ارتقای فرهنگ ورزش همگانی در کنار توجه به ورزش قهرمانی، باید محله‌محور کردن ورزش همگانی در سطح محلات شهر سنندج بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

 رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی سنندج در جلسه کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: هر اقدامی در حوزه ورزش میتواند سرمایه‌گذاری محسوب شود و توجه به این حوزه باعث کاهش بسیاری از هزینه‌ها از جمله در حوزه درمان و آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

اسعد فریدی افزود: ورزش در ایجاد شادابی و نشاط در جامعه بسیار مؤثر است که در این راستا باید برای همگانی‌کردن فعالیت‌های ورزشی در سطح شهر تلاش مضاعفی کرد.

وی ادامه داد:جامعه پیشرفته امروزی، جامعه‌ای است که به ورزش دیگر فقط به چشم تفریح و سرگرمی نگاه نکند، بلکه آن را از ابزار‌های مهم رسیدن به تندرستی، نشاط، هدف‌های کلان اقتصادی و اجتماعی خود در سطح بین‌الملل بنگرد.

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی سنندج اضافه کرد: جامعه‌ای که میزان آمار‌های ورزشی آن به لحاظ کمیت و کیفیت بیشتر باشد، موفقیت‌های چشمگیرتر و سطح پیشرفت بالایی در حوزه‌های اقتصادی نیز در جوامع بین‌المللی دارد.

فریدی با اشاره به افزایش گذرگاه‌های ورزشی در سطح شهر سنندج نیز گفت: با هدف ارتقای فرهنگ ورزش همگانی در کنار توجه به ورزش قهرمانی، باید محله‌محور کردن ورزش همگانی در سطح محلات شهر سنندج بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

وی خاطرنشان کرد: قدردان زحمات رؤسای پیشین کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج در سال اول و دوم دوره ششم هستیم و امیدوارم که ما نیز با همفکری صاحب‌نظران امر ورزش، بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به جامعه هدف ارائه دهیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.