سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۵ هزار خوزستانی به مشهد مقدس اعزام شدند

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: ۱۵ هزار نفر در قالب طرح‌های تابستانه امسال و جوانه صالحین به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

سردار سرتیپ حسن شاهوار پور با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا اول مهرماه برنامه‌هایی متنوعی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اجرایی شد، گفت: یکی از برنامه‌ها اعزام به مشهد مقدس باهدف تقویت حلقات صالحین بود که بیش از آمار هدفگذاری تا ۱۵ هزار نفر اعزام شدند که برکات زیادی برای مساجد و پیشبرد اهداف محوری دارد.

او با بیان اینکه زائران اربعین نسبت به پارسال رشد ۲۰ درصدی داشتند، افزود: کار‌ها نیز به همان میزان رشد داشت و باوجود افزایش دمای هوا، اما ورود زائران و به ویژه خارجی‌ها افزایش یافت.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان  در خصوص مدیریت و حفاظت از زائران اربعین گفت: کار‌ها به درستی صورت پذیرفت، بدون آنکه حادثه و اتفاقی رخ دهد.

سردار شاهوارپور   ادامه داد: در بخش درمان، معاون بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی کار‌های بسیار بزرگی در حوزه ارایه خدمات انجام دادند.

او می‌گوید: یکی از کار‌های مهم در این هفته برپایی رژه نیرو‌های مسلح بود، ضمن اینکه ۶ هزار و ۷۰۰ دیدار با خانواده شهدا در سپاه حضرت ولیعصر (عج) و همه نواحی مقاومت بسیج در سطح استان صورت پذیرفت.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: برای خنثی سازی تلاش دشمنان در سالگرد اغتشاشات کار‌هایی زیادی صورت پذیرفت، زیرا دشمن برای سالگرد اغتشاشات برنامه داشت و میخواست امسال بزرگتر از پارسال این اقدام را انجام دهد، اما در عوض آن ضربات سنگینی بر پیکر نحیف رژیم اسراییل آمد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.