سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جابجایی ۴ میلیون و ۶۸۶ هزار تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : طی ۶ ماهه نخست امسال، ۴ میلیون و ۶۸۶ هزار تن کالا از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور جابجا شده است.

محمد احمدی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت : طی ۶ ماهه نخست امسال، ۴ میلیون و ۶۸۶ هزار تن کالا جابجا شده که سیمان با تناژ ۴۸۰ هزار تن کالای اصلی جابجا شده از استان کرمانشاه به اقصی نقاط کشور و پایانه‌های مرزی است.

وی افزود: تعداد حواله صادره، ۳۱۵ هزار نسخه و تعداد بارنامه صادره، ۳۰۷ هزار نسخه است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از طریق سامانه داپ (داده کاوی اطلاعات پلاک خوان) بین سیستم صدور بارنامه و پلاک خوان جاده‌ای ارتباط برقرار کرده و تردد‌های ثبت شده براساس بارنامه را رصد و بررسی می‌کند.

احمدی بیان کرد: در حقیقت، چنانچه کامیونی بارنامه بگیرد، ولی از مسیر بارنامه تردد نکند و پیمایشی نداشته باشد قابل رصد خواهد بود؛ بنابراین اختصاص سوخت به علت اخذ بارنامه صوری به منزله احتمال مشارکت در قاچاق سوخت تلقی شده و در این راستا با شرکت و راننده متخلف در کمیسیون تخلفات برخورد خواهد شد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: ۱۰ کالای عمده جابجا شده اعم از سیمان کیسه‌ای، سیمان فله‌ای، مازوت، کلینگر، کنجاله، گازوئیل، خاک معدنی، سنگ سنگبری، پلی اتیلن و کاه می‌باشد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.