سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جبران کمبود معلم به زودی در استان همدان

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: برای سال تحصیلی جدید کمبود ۲۵۲ معلم در مقطع ابتدایی وجود دارد که تا پایان مهر رفع می‌شود.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: کمبود معلمان مدارس ابتدایی استان با به کارگیری دانشجومعلمان تا پایان مهر رفع می‌شود.

زارعی افزود: در مدارس ابتدایی ۲۵۲ معلم کمبود داریم که تا فردا ۱۳۴ دانشجو معلم مشغول به کار می‌شوند و تا پایان ماه مهر هم ۵۰۰ دبیر و هنرآموز و ۲۳۰ نفر هم در قالب تکمیل ظرفیت به جمع معلمان ابتدایی استثنایی و عشایری اضافه می‌شوند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
باسلام خدمت آقای زارعی،ما داوطلبانی که در مصاحبه با امتیاز کم به علت کمیود ظرفیت رد شدیم ،نمرات علمی و مصاحبه بالایی داشتیم چرا برای کمبود ظرفیت استفاده نمیکنید،برای آزمون خیلی زحمت کشیدیم لطفا پیگیری کنید
ناشناس
۱۹:۰۲ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
آقای زارعی آموزگاران کارنامه سبز وحتی اونایی که کارنامه قرمز هستند نمرات علمی متوسط وخوبی گرفته ومسئله ومشکلی از نظر امنیتی واخلاقی ندارند انسانهای عاشقی هستند که با تمام وجود برای این بچه ها آموزگاران خوبی خواهند بود اینا سرمایه های این مردم هستند چرا نباید اونا را در همدان وشهرستانها استخدام نکنید واقعا وضع کلاسهایی که معلم دارند و۵۰ نفرند هم خوب نیست اونا را از دست ندید