سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه ۱۰ واحد صنفی در شهر قزوین

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۱۰ واحد صنفی در شهر قزوین به دلیل عدم نصب اتیکت (قیمت کالا) شناسایی و جریمه شدند.

 جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استانگفت: بازرسان این سازمان طی دو روز گذشته از ۶۳ واحد صنفی در شهر قزوین بازدید کردند که به ۳۵ واحد صنفی اخطار لازم داده شد و ۱۰ واحد صنفی نیز جریمه و به تعزیرات معرفی شدند.

وی اظهار داشت: طرح نصب قیمت کالا بر روی اجناس در مغازه‌ها و فروشگاه‌ها به طور جدی از سوی بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین رصد و نظارت می‌شود.

خدایاری خاطر نشان کرد: فروشگاه‌های عرضه محصولات و موادغذایی و مغازه‌ها بایستی نسبت به درج قیمت کالا بر روی اجناس خود اقدام نمایند چرا که این حق شهروندان است که از قیمت کالا مطلع باشند و همچنین بازرسان این سازمان با توجه به فاکتور خرید کالا و قیمت مندرج بر کالا بتوانند نظارت دقیقی داشته باشند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطر نشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.