سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف شیشه با هوشیاری مرزبانان در زاهدان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از ناکامی قاچاقچیان و کشف بیش از ۱۲۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه در زاهدان خبر داد.

 سردار  رضا شجاعی اظهار داشت: در راستای تشدید برخورد قاطع با هر گونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی از فعالیت باند قاچاق موادمخدر در منطقه استحفاظی شهرستان مرزی زاهدان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و اطلاعاتی و تشدید اقدامات کنترلی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان افزود: مرزداران هنگ مرزی زاهدان با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با کنترل و پایش دقیق منطقه موفق شدند، ۱۲۰ کیلوگرم موادمخدر از نوع شیشه را که به طرز ماهرانه‌ای در زیر پل‌های سطح شهر دپو شده بود را کشف کنند.

سردار شجاعی در پایان با تشکر از همکاری مرزنشینان و تلاش‌های مرزداران دلاور میهن اسلامی تصریح کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرز‌های این کشور، اجازه سوءاستفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد

 
 

برچسب ها: موادمخدر ، مرزبانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.