سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تقدیر جمعیت پیشرفت و عدالت فارس از آیت الله رییسی

جمعیت پیشرفت و عدالت استان فارس از حضور ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ با خیر و برکت دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی در استان فارس تقدیر کرد.

محمدحسین شاکری زاده دبیر جمعیت پیشرفت و عدالت ایران اسلامی -استان فارس طی بیانیه‌ای از حضور ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍ با خیر و برکت دولت مردمی و انقلابی آیت الله رییسی در استان فارس تقدیر کرد.

متن این بیانیه تقدیر به شرح زیر است: 

بسمه تعالی
استقبال لبریز از محبت و صفای مردم خونگرم و مهمان‌نواز استان فارس از رییس جمهور مردمی و همینطور هیت دولت، جلوه‌ی دیگری از عظمت، شکوه و اقتدار ایران اسلامی را در سومین حرم اهل بیت و پاییتخت فرهنگی ایران به نمایش گذاشت و بار دیگر جایگاه قاطع خویش را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد.

اکنون با افتتاح طرح‌های بزرگی همچون آزادراه شیراز – اصفهان، افتتاح بیمارستان در شهرستان رستم و همچنین ‍‍پروژه‌های دیگر که در این سفر صورت گرفت و سایر طرح‌های در دست اقدام، انتظار می‌رود این استان به عنوان یکی از مناطق مهم اقتصادی فرهنگی و گردشگری و مذهبی روز به روز در مسیر رشد و شکوفایی و توسعه بیشتر قرار گیرد.

لازم می‌دانیم از اقشار مختلف مردم، نماینده محترم، ولی فقیه، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم استان در مجلس شورای اسلامی، خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران، شخصیت‌های علمی و مذهبی، اصناف، کارگران، اصحاب رسانه و صدا و سیمای استان، نیرو‌های انتظامی، نظامی و امنیتی و سایر اقشار و گروه‌های سیاسی و اجتماعی استان قدردانی کنیم که این سفر را به گرمای همبستگی و حضور امیدبخش خود مزیّن کردند.

امیدواریم به یاری خداوند متعال دستاورد‌ها و مصوبات این سفر با فصل جدیدی از پیشرفت و رشد استان فارس همراه باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.