سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصرف ۹۶۲ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی از مصرف ۹۶۲ میلیون مترمکعب گاز طبیعی در شش ماهه نخست امسال در استان خبر داد و گفت: مصرف گاز طبیعی نسبت به دوره زمانی مشابه سال گذشته کاهش داشته است.

محمودی مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: در ۶ ماهه نخست امسال در بخش‌های مختلف، حدود ۹۶۲ میلیون مترمکعب گاز مصرف شده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته استان، حدود ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار مترمکعب کاهش مصرف ثبت شده است.

او افزود: بیشترین مقدار مصرف گاز استان مربوط به بخش نیروگاهی بوده که در این بخش حدود ۵۰۰ میلیون متر مکعب و پس از آن در بخش صنعتی و سیمان حدود ۳۲۶ میلیون و ۵۰۰ هزار مترمکعب گاز مصرف شده است.

محمودی بیان کرد: در ۶ ماهه نخست امسال در بخش خانگی، عمومی و تجاری حدود ۱۰۰ میلیون مترمکعب و در سایر بخش‌ها (آموزشی، CNG و مذهبی) در مجموع حدود ۳۶ هزار مترمکعب گاز طبیعی مصرف شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی یادآور شد: با توجه به شروع فصل سرد امیدواریم مشترکین گرامی ضمن رعایت کامل نکات ایمنی، با رعایت دمای رفاه (دمای بین ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتیگراد) و صرفه جویی در مصرف گاز طبیعی، علاوه بر یاری رساندن شرکت گاز در پایداری جریان گاز طبیعی، موجب کاهش هزینه‌های اقتصادی خانواده خود باشند.

برچسب ها: مصرف گاز ، فصل سرما
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.