سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی؛

خودروهای توقیفی در خراسان جنوبی تعیین تکلیف شوند

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی از صدور دستور قضایی تعیین‌تکلیف وضعیت خودروهای توقیفی در پارکینگ شورای مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

حجت‌الاسلام  موحدی‌راد رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی  با اشاره به تعیین‌تکلیف وضعیت خودروهای توقیفی در پارکینگ شورای مبارزه با مواد مخدر استان گفت: برای تعیین تکلیف وضعیت خودروهای توقیفی در پارکینگ شورای مبارزه با مواد مخدر با حضور فرمانده انتظامی استان، دادستان عمومی و انقلاب و مسئولان مربوطه جلسه‌ای برگزار و مقرر شد در راستای کارگروهی که در دستورالعمل تعیین شده از سوی رئیس قوه قضائیه ابلاغ شده، جلسه‌ای در این هفته تشکیل شود.

او افزود: این جلسه باید هر ماه برگزار شود تا نظارت بیشتری در زمینه خودروهای توقیفی، نحوه نگهداری و نحوه ترخیص وسایل نقلیه صورت پذیرد. هدف این است که فرایند دادرسی کاهش یابد و تعیین تکلیف وسایل نقلیه موتوری مردم تسریع شود و نکته دوم حراست و نگهداری از حق الناس و مال مردم است.

حجت‌الاسلام  موحدی‌راد  اظهار کرد: توقیف خودروها به وسیله دادگستری و برخی از دستگاه‌های مسئول مانند سازمان تعزیرات، ستاد اجرایی فرامین امام(ره)، سازمان اموال تملیکی و فراجا صورت می‌گیرد و  به پارکینگ منتقل می‌شود.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی  ادامه داد: دستورالعمل رئیس قوه قضائیه مبنی بر ساماندهی فرامین توقیف، انتقال و نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه صادر و به واحدهای قضایی ابلاغ شد که باید بر اساس این دستورالعمل رفتار شود.

او  با اشاره به اهداف مهم این دستورالعمل تصریح کرد: تعیین تکلیف سریع در زمینه اموال توقیفی انجام شود تا اموال مردم در پارکینگ نماند تا افت قیمت پیدا نکند، خسارت نبیند، تخریب نشود و مردم از بلاتکلیفی خارج شوند.

حجت‌الاسلام  موحدی‌راد  تأکید کرد: در این دستورالعمل به خاطر حفظ اموال مردم و جلوگیری از خسارت‌های احتمالی یا  تخریب، مواردی پیش‌بینی شده که از این آسیب‌ها جلوگیری به عمل آید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.