سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجمع بانوان طلبه یزدی در حمایت از جبهه مقاومت فلسطین

مدیر حوزه علمیه خواهران استان یزد گفت: جمعی از طلاب حوزه حضرت زینب (س) در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین در یزد تجمع کردند.

کارگر مدیر حوزه‌ علمیه خواهران استان یزد گفت: بانوان طلبه با در دست داشتن پرچم‌های نیرو‌های مقاومت گردهم آمدند و با ندای «الله اکبر» و شعار‌های کوبنده مرگ بر اسرائیل، آمریکا آمریکا شکست تو نزدیک است، اسرائیل اسرائیل نابودیت حتمی است و ... از مردم فلسطین و عملیات «طوفان الاقصی» حمایت کردند.

او گفت: حمایت از عملیات طوفان الاقصی، نیرو‌های مقاومت و اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین از جمله اهداف محوری این اجتماع انقلابی است.

کارگر با اشاره به اینکه ده‌ها سال است که مردم مظلوم فلسطین مورد ظلم جنایات صهیونیسم قرار گرفتند، گفت: رژیمی که هیچ یک از قوانین را رعایت نمی‌کند، چند روز اخیر بیش از ۲۰۰۰ نفر انسان بی‌گناه را کشته و هزاران نفر را مجروح کرده و خانه‌های زیادی را خراب کرده، باید جلوی آن ایستاد و مقاومت کرد.

مدیر حوزه‌ی علمیه خواهران استان یزد با تاکید بر اینکه مدعیان حقوق بشر امروزه ساکت هستند، گفت: مردم فلسطین راه خود را شناخته اند و مقاومت می‌کنند.

 او در پایان گفت: ما مسلمانان وظیفه داریم یاری گر مردم مظلوم فلسطین باشیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.