سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزارت اقتصاد: سیاست ایران درباره FATF تغییر نکرده است

وزارت اقتصاد تأکید کرد: هیچ تغییری در سیاست کشورمان نسبت به FATF ایجاد نشده است و ایران بر اساس قوانین داخلی خود در خصوص پولشویی عمل می‌کند.

 وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش‌های اخیر برخی رسانه‌ها در خصوص تغییر سیاست کشور نسبت به  «FATF»  توضیح داد: سیاست جمهوری اسلامی ایران در خصوص کارگروه اقدام مالی هیچ تغییری نکرده است.

در این توضیح همچنین آمده است: جمهوری اسلامی ایران با رویکرد مقابله با فساد فارغ از کنوانسیون‌های بین المللی، با توجه به قوانین و آموزه‌های مترقی ما در خصوص پولشویی، در چارچوب قوانین داخلی خود که از استاندارد‌های محکمتری برخوردار است عمل کرده و می‌کند و هر گونه تغییر در این رویه می‌بایست در نهاد‌های مسئول مورد بررسی قرار بگیرد.

در پایان این توضیح تاکید شده است: از فعالان رسانه‌ای و کنشگران درخواست می‌شود که بدور از نگاه سیاسی، صرفا با رویکرد فنی به موضوع توجه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۳:۵۴ ۲۳ مهر ۱۴۰۲
وزیر و وزارت اقتصاد اگر تخصصی داشتن الان وضعیت بازار سرمایه این نبود همه سهامداردان ضرر دیدن الا کسانی که خبر های رانتی از همین وزارت خانه دریافت می کنند و دلالی و نوسان گیری می کنند
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۳ مهر ۱۴۰۲
تا مردم را نابود نکنید عضو اف آی تی اف نمیشوید.
چون چوب حراج به اموال مردم در دنیا زده آید .اموال و داراییها و سرمایه های ایرانی در دنیا کرده آید بیت بین المللی و مال هر کس و ناکسی هست جز ایرانی.
اموال خودتان که نیست که ناراحت بشوید.تازه اموال خودتان هم رانتی هست.
۲۵۰ نفری که هواپیمای خصوصی دارند از کجا آورده اند و هزاران راه درآمد دیگری که دارند؟!
آیا کسی هست که قانون از کجا آورده ای برای هزارفامیل جدید و طبقه نوکیسه جدید و اژدهای هفت سر فساد و تازه به دوران رسیده ها اجرا کند؟!
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۳ مهر ۱۴۰۲
اینهایی که گفتی ربطب بهfatf ندارد.
پروفسور
ناشناس
۱۳:۰۹ ۲۳ مهر ۱۴۰۲
لاستیک گران شده
ناشناس
۱۲:۴۱ ۲۳ مهر ۱۴۰۲
تمام اسناد و مدارک بانکی شرکت های خوزستانی که در آتش سوزی شعبه مرکزی بانک ملی اهواز از بین رفت پیش خدا محفوظ است با آتش جهنم چه خواهید کرد ، تمام شرکت های دولتی نفتی و بانکی را شفاف کنید ، به چه دینی زندگی می کنید، دین صهیونیست
ناشناس
۱۲:۲۳ ۲۳ مهر ۱۴۰۲
جناب خاندوزی با سوء مدیریت خودش همان طور که بورس را نابود کرد ، قطعا" اقتصاد مملکت را نیز نابود خواهد کرد. این خط و این نشان.
سید میلاد
۱۲:۱۴ ۲۳ مهر ۱۴۰۲
مسئولین طوری شعار میدن که انگار ایران بهشت شده
ناشناس
۱۲:۴۲ ۲۳ مهر ۱۴۰۲
ایران تنها بهشتی است که روی زمین می شناسم . در ایران زندگی می کنم و ایران را دوست دارم
ناشناس
۱۲:۰۳ ۲۳ مهر ۱۴۰۲
قوانین شما خیلی مترقیه چون که امثال خاوری ها پول مردم را برداشتند و رفتند یا موسسات اعتباری که با سرمایه مردم بازی کردند در حالی که اگر FATF را پذیرفته بودیم الان آقای خاوری با ۳ هزار میلیارد تومن پول مردم تو کانادا نمیتونست زندگی کنه یا دیگر اختلاس های کلانی که در کشور انجام می پذیرد در طرف دیگر مسئله اگه نیخایین FATF را بپذیرین پس چطور میگین میخایین برجام را احیا کنید چرا رو راست با مردم صحبت نمی کنید راستگو باشید