سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعامل میان ارکان مختلف کشور با سازمان بهزیستی

رئیس سازمان بهزیستی کل کشور گفت: امروز شاهد عالی‌ترین سطح هماهنگی بین قوه قضائیه، ارکان بالادستی دولت و کارکنان بهزیستی هستیم.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، قادری رئیس سازمان بهزیستی کل کشور اظهار کرد: امروز قرار است یک سازه زنده و یک مجموعه همراه را برای روان سازی و روانکاوی خدمات در بخش خدمات حمایت اجتماعی رونمایی کنیم. انتظار داریم این موضوع در کل کشور دیده شود. در مجموعه شوق زندگی نیز همکاری و همراهی یک دست دیده می‌شود.

چه برنامه‌ای برای آینده دارید؟

وی گفت: امروز شاهد عالی‌ترین سطح هماهنگی بین قوه قضائیه، ارکان بالادستی دولت و کارکنان بهزیستی هستیم. ما یک سازمان مانا را داریم و در حال رصد، پیگیری و اجرای عوامل محوله هستند. مقامات قضایی با شتاب و سرعت لازم امورات را پیگیری می‌کنند.

قادری بیان کرد: هدف از ایجاد مجتمع شوق زندگی که بنای آن توسط خیرین نهاده شده، روانکاری خدمات برای خانواده‌هایی که فرزندپذیر هستند یا بازپروری کودکان آسیب دیده به خانواده‌های آن‌ها و موضوعات دیگر از موارد ایجاد این مرکز است. 

 رئیس سازمان بهزیستی در پایان گفت: با توصیه وزیر دادگستری امیدواریم این مجموعه‌ها توسعه پیدا کنند و بتوانیم خدمات هوشمند را نیز ارائه دهیم. این سازه یک شتاب‌دهنده  خدمات اجتماعی خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Mohsen
۱۰:۲۶ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
مستمری کشوری زیرخط فقر؟!