سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تحویل گواهینامه ثبت قایق‌های صیادی به مالکان شناور‌ها در هرمزگان

فرآیند تحویل گواهینامه‌های ثبت به مالکان شناور‌های صیادی در هرمزگان آغاز شد.

حسین عباس‌نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: فرآیند تحویل گواهینامه‌های ثبت به مالکان شناور‌های صیادی، با صدور نخستین بخش گواهینامه‌های ثبت قایق‌های صیادی به تعداد ۲هزار و ۴۳۵ فقره از دیروز آغاز شده است.

او با اشاره به بازرسی از ۴ هزار و ۱۵۹ شناور صیادی، گفت: بر روی موتور و بدنه شناور‌های بازرسی شده و واجد شرایط ۸ هزار و ۳۱۸ فقره برچسب نشان بازرسی نصب شده است و بازرسی از شناورهایی‌که در سازمان بنادر برای ثبت شناور، پرونده تشکیل داده‌اند در مرحله انجام است. 

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: ۲ هزار و ۶۵۱ فقره گواهینامه ایمنی برای قایق‌های صیادی دارای صلاحیت فنی و ایمنی توسط ۲ موسسه رده‌بندی فعال در استان صادر شده است.

عباس‌نژاد افزود: صیادان می‌توانند با مراجعه به اداره بازرسی و ثبت شناور‌ها در بندرعباس و ادارات بنادر و دریانوردی بندرلنگه و جاسک اقدام به دریافت گواهینامه‌های ثبت قایق‌های صیادی کنند. 

او گفت: بازرسی و صدور گواهینامه ثبت سایر متقاضیان که در اداره‌کل بنادر هرمزگان اقدام به تشکیل پرونده کرده‌اند با هماهنگی تعاونی‌های صیادی انجام و گواهینامه ثبت شناور‌های آن‌ها تحویل خواهد شد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: از این پس قایق‌های صیادی بی‌هویت که گواهینامه ثبت قایق از اداره‌کل بنادر استان دریافت کرده‌اند، می‌توانند با نظارت شیلات و دریابانی به صورت قانونی اقدام به دریاروری و صیادی کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.