سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یکسان سازی قیمت کالا‌های بازار‌های کوثر اصفهان با سامانه کالا

رئیس اداره بازار‌های سازمان میادین شهرداری اصفهان گفت: قیمت کالا‌های بازار‌های کوثر اصفهان با سامانه کالا یکسان‌سازی می‌شود.

رئیس اداره بازار‌های سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: سامانه حسابداری به نام «سامانه کالا» برای یکسان‌سازی قیمت‌ها و تنوع و کیفیت محصولات بازار‌های کوثر راه‌اندازی شد.

مجید صادقی افزود: در راستای ارتقای سطح رضایتمندی مشتریان و مصرف‌کنندگان فروشگاه‌های کوثر، سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان اقدام به استقرار بازرس در هر بازار کرده  و با توجه به نوسانات قیمت‌ها در بازار، بازار‌های کوثر به صورت هفتگی، دوره‌ای و تجمیعی مورد رصد قرار می‌گیرد.

او گفت: بازرس سازمان از طریق تلفن همراه یا تبلتی که در اختیار دارد، به بازار کوثر مراجعه و هر کالا را از طریق بارکد اسکن می‌کند، قیمت اعلام شده از سوی کوثر بررسی می‌شود و پایین‌ترین قیمتی که در کوثر‌ها اعلام شده است را برچسب قیمت می‌زنند که این قیمت‌ها بلافاصله به صورت جامع تعدیل می‌شود.

رئیس اداره بازار‌های سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان تصریح کرد:  بازرسان به‌صورت دوره‌ای، هفتگی و ماهانه به کوثر‌ها مراجعه و قیمت‌ها را به‌روزرسانی می‌کنند، اما با توجه به تنوع بالای کالا‌ها در کوثر‌ها تا حد امکان نزدیک به ۷۰ درصد قیمت محصولات یکسان‌سازی شده است و ۳۰ درصد شاید اختلافاتی داشته باشد که آن هم به‌دلیل حجم فروش زیاد است و در صورت وجود نوسانات قیمت در سطح بازار‌ها بلافاصله با بازرسان هماهنگی‌های لازم انجام و یکسان‌سازی قیمت‌ها انجام می‌شود.

صادقی با بیان اینکه می‌توانیم با تکمیل این سامانه در آینده نزدیک قیمت مصوب جنس و تولید و فروش آن در فروشگاه‌های کوثر را در اختیار مشتریان قرار دهیم تا بتوانند فروشگاه مورد نظر خود را انتخاب کنند، گفت: شهروندان می‌توانند در لحظه هر جنس را با بارکدخوان و تلفن همراه در سامانه مشاهده کنند که کدام فروشگاه کوثر جنس مورد نظر را موجود دارد یا قیمت آن چقدر است که این اقدام در مدیریت وقت و زمان بسیار تأثیرگذار است.

او با تاکید بر تنوع، کیفیت و قیمت کالا‌ها در بازار‌های کوثر اصفهان خاطرنشان کرد:  قیمت‌ها در این بازار‌ها به‌صورت مداوم کنترل می‌شود، همچنین بازرسان برای رفاه حال همشهریان و رسیدگی به شکایات مردم در بازار‌ها مستقر هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۴۳ ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
عالی ...
فروشگاه خوبی ...همه چیز داره ??
ناشناس
۰۷:۰۷ ۲۳ مهر ۱۴۰۲
بازار کوثر اصفهان تا کنون موجب رضایت مردم بوده است و مانع افسار گسیختگی قیمت بازار غیر از کوثر بود.و بازار مجبور به هماهنگی با آن میشد .اما ظاهراً شهر داری ازین روند راضی نیست و تمایل دارد کوثر دنباله رو بازار باشد.