سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم توسعه گردشگری و اقتصاد دانش بنیان برای حیات اصفهان

استاندار اصفهان گفت: برای ادامه حیات اصفهان، توسعه گردشگری و اقتصاد دانش‌بنیان لازم است.

استاندار اصفهان گفت: در مسیر آینده پیشرفت و آبادانی استان براساس مطالعات بسیار، دو محور اساسی گردشگری و اقتصاد دانش‌بنیان باتوجه به ظرفیت‌ها و شرایط استان در نظر گرفته شده است.


سید رضا مرتضوی با قدردانی از تلاش‌ها در میزبانی اصفهان از جایزه بین‌المللی مصطفی(ص) افزود: زمینه‌ها و پیوست‌های متعددی برای رویداد جایزه مصطفی (ص) تعریف و فضا‌های دانشجویی و دانشگاهی درگیر موضوعات این رویداد شدند.


او با اشاره به میزبانی اصفهان در برگزاری جایزه مصطفی (ص)، جشنواره فیلم کودک و نوجوان، المپیاد جهانی فیزیک و دیگر رویداد‌های ملی و بین‌المللی، گفت: از سال‌های گذشته به دنبال این مهم بودیم که اصفهان به عنوان شاخص علم و فناوری کشور و جهان شناخته شود.


استاندار اصفهان افزود: تبدیل شدن به مرجعیت علمی جهان یکی از رویکرد‌های اصلی کشور است، در این زمینه اصفهان می‌تواند خاستگاه اصلی و شایسته این مرجعیت باشد.


مرتضوی گفت: میزبانی از رویداد‌های ملی و بین‌المللی بذر‌هایی هستند که در زمین حاصلخیز اصفهان کاشته می‌شوند تا به درخت تنومندی در جهان اسلام تبدیل شوند.


اوافزود: بسیاری از هیأت‌های خارجی وقتی در اصفهان حضور می‌یابند دگرگون می‌شوند به دلیل اینکه در مورد ایران و اصفهان با تجربه واقعی آن‌ها در فضا متفاوت است.


استاندار اصفهان گفت: در نمایشگاه فن‌نما و نمایشگاه‌های مشابه با در نظر گرفتن مخاطب هدف و سناریو نویسی کارشناسی شده، دعوت و همراه کردن مخاطب در نظر گرفته شود.


مرتضوی افزود: پایدار شدن این رویداد می‌تواند به برندسازی و مرجعیت آن کمک کند، از این رو این نمایشگاه فن‌نما به عنوان یک رویداد شاخص و ثابت به صورت سالانه در اصفهان برگزار شود.


در این نشست «ایجاد و راه‌اندازی مرکز تأمین مالی و سرمایه‌گذاری (هاب سرمایه‌گذاری استان)» به تصویب قرارگاه اقتصاد دانش بنیان استان رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.