سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی هرمزگان خبر داد

مزایده ۹۸۰ میلیارد ریال کالا در هرمزگان

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی هرمزگان گفت: ۲۸ ردیف کالا به ارزش ۹۸۰ میلیارد ریال به مزایده گذاشته شد.

 مهدی فتحی مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی هرمزگان اظهار کرد: ۲۸ ردیف کالا به ارزش ۹۸۰ میلیارد ریال به مزایده گذاشته شده و در روزهای آینده هم پنج هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال کالای دیگر به مزایده گذاشته می‌شود. 

وی ادامه داد: مزایده شماره ۵۸۰ مختص هرمزگان که از ۲۰ مهر آغاز شده تا ۲۵ مهر ادامه می‌یابد که ارزش کالا‌های این مزایده ۹۸۰ میلیارد ریال است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی هرمزگان ادامه داد: مزایده شماره ۵۸۱ هم مزایده فوق‌العاده دیگر سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی است که از ۲۴ تا ۲۹ مهر انجام می‌شود و اداره کل اموال تملیکی هرمزگان در آن مزایده با ۱۱۳ ردیف کالا به ارزش پنج هزار و ۶۵۰ میلیارد ریال شرکت می‌کند.

فتحی اضافه کرد: شرکت‌کنندگان در مزایده باید گواهی امضا الکترونیک (توکن) داشته یا برای ثبت‌نام و دریافت گواهی امضا الکترونیک (توکن) به دفاتر ثبت اسناد رسمی در سراسر کشور مراجعه کنند و توجه داشته باشند بـرگزاری مزایـده صرفا از طریق سامانه مـزایده الکترونیک دولت به آدرس اینترنتی eauc.setadiran.ir است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی هرمزگان خاطرنشان کرد: ارائه پیشنـهاد قیمت نیز از همین طـریق انـجام می‌شود، لذا همه شرکت‌کنندگان در مزایده می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یادشده و با استفاده از امضا الکترونیک نسبت به ثبت پیشنهاد اقدام کنند.

فتحی اضافه کرد: داشتن کد ملی برای اشخاص حقیقی و کد اقتصادی برای اشخاص حقوقی به همراه شماره حساب قابل استفاده از طریق اینترنت جهت متقاضیان شرکت در مزایده الزامی بوده و بازدید از کالا‌های مطرح شده، در همه روز‌های هفته از ساعت هشت صبح تا ۱۴ ظهر امکان‌پذیر است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.