سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آبرسانی به ۱۰ روستای مهاباد با تانکر انجام می‌شود

مدیر امور آب و فاضلاب مهاباد گفت: آبرسانی به ۱۰ روستای این شهرستان در زمان اوج مصرف آب با استفاده از تانکر و به صورت سیار انجام می‌شود.

مسعود امجدی مدیر امور آب و فاضلاب مهاباد گفت: این امر در روستا‌های اوزندره، حاجی مامیان، قلعه جوغه منگور، کهنه ده‌شوگا، چهارگاه، قویطل، بهرام آباد، قالوی زندان، گنه‌دار و ایل تیمور این شهرستان در زمان اوج مصرف و به دلیل کمبود آب انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: از این ۱۰ روستا، هشت مورد در مجموعه پروژه آبرسانی به ۱۴۱ روستای مهاباد قرار دارند و ۲ روستای دیگر نیز در صورت تامین اعتبار با حفر ۲ حلقه چاه، از آب شرب پایدار برخوردار خواهند شد.

مدیر امور آب و فاضلاب مهاباد با بیان اینکه میزان پیشرفت پوشش خانواری طرح آبرسانی به ۱۴۱ روستا به ۵۰ درصد رسیده است، ادامه داد: هم اکنون لوله گذاری از مسیر سه راهی برهان به دارلک برای تامین آب شرب روستا‌های محال بخش مرکزی و انتقال به بخش خلیفان به طول بیش از ۱۵ کیلومتر در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون ۴۵ کیلومتر لوله گذاری انجام شده است، گفت: هم اکنون ۱۳ روستای بخش مرکزی با جمعیتی بیش از هشت هزار و ۵۴۰ نفر تحت پوشش شبکه آب و فاضلاب در قالب این طرح قرار گرفته‌اند.

به گفته امجدی، روند تکمیل پروژه آبرسانی به ۱۴۱ روستای مهاباد از محل تصفیه خانه سد مهاباد بدون وقفه در حال انجام بوده و برای امسال نیز اعتبار هزار میلیارد ریال برای این امر درخواست شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.