سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف حدود ۱۱ هکتار از اراضی ملی تنکابن

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری تنکابن از رفع تصرف حدود ۱۱ هکتار از اراضی ملی این شهرستان خبر داد.

یاسر منتظری رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان تنکابن گفت: حدود ۱۱ هکتار از اراضی ملی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون رفع تصرف شد.

او افزود: در راستای تاکیدات و منویات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با زمین خواری، اداره منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان تنکابن با عزمی جدی و با حمایت و همکاری دستگاه قضایی، منابع طبیعی و نیروی انتظامی در استان، نسبت به برخورد با متخلفین و متصرفین به عرصه‌های طبیعی و ملی اقدام کرد.

منتظری، حفاظت از اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی را نیازمند عزمی جدی و همگانی دانست و گفت: اراضی ملی جزو انفال و متعلق به همه نسل‌ها است که بر همین اساس حفاظت از این سرمایه‌های ملی وظیفه‌ای همگانی به شمار می‌رود و برای حفاظت از منابع طبیعی مشارکت مردم و سایر نهاد‌ها الزامی می‌باشد

او افزود: نیرو‌های منابع طبیعی به طور شبانه روزی مشغول گشت و پایش در اراضی تحت مدیریت منابع طبیعی تنکابن بوده و در صورت مشاهده کوچکترین تخلف و اقدام به تصرف، متخلفین به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

رئیس اداره منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان تنکابن گفت: سامانه ۱۵۰۴ و ۱۳۹ یگان حفاظت منابع طبیعی به طور شبانه روزی فعال است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در عرصه‌های منابع طبیعی را از این طریق اطلاع رسانی کنند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.