سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیام قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی از حضور باشکوه راهپیمایان

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با صدور پیامی از حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی حمایت از حماس و مردم مظلوم فلسطین قدردانی کرد.

متن پیام قدردانی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی به این شرح است:

 فریاد‌های کوبنده و رسای مرگ بر اسراییل و مرگ بر صهیونیسم در راهپیمایی باشکوه و کم نظیر اهالی غیور و ظلم ستیز آذربایجان شرقی به ویژه تبریز قهرمان نشان خشم و انزجار از کودک کشی و اشغالگری و جنایات رژیم صهیونیستی در ۸۰ سال گذشته بود.

اما امروز که طوفان انتقام از این همه جنایت سراسر سرزمین‌های اشغالی را درنوردیده و لرزه بر اندام سیاستمداران مستکبر انداخته تمام دنیای اسلام به حمایت از عملیات جبهه مقاومت برخاسته اند.

اهالی فهیم، موقعیت شناس و متدین آذربایجان شرقی که همچون همیشه در صف اول حمایت از حماس و مردم مظلوم فلسطین بودند بار دیگر نشان دادند که پای آرمان اساسی قدس شریف قاطعانه ایستاده اند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ضمن قدردانی از اهالی فهیم و لحظه شناس آذربایجان شرقی و تبریز قهرمان و هدایت‌های داهیانه نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم  و حمایت‌های استاندار آذربایجان شرقی، جناب آقای  خرم از کلیه راهپیمایان، یکایک خواهران و برادران به ویژه خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، مدیران و مسئولین دلسوز دستگاه‌های اجرایی، امنیتی و انتظامی، اصحاب رسانه و عموم پشتیبانی‌کنندگان این حرکت الهی صمیمانه تقدیر و تشکر نموده مزید توفیقات توام با عزت روزافزون همگان را از ذات اقدس الهی جل و علا مسالت می‌نماید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.