سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون اجرایی رئیس جمهور خبر داد؛

افتتاح پروژه‌های اقتصادی، عمرانی، درمانی و زیرساختی به ارزش ۷۰ همت در استان فارس

محسن منصوری گفت: ۷۰ هزار میلیارد تومان از طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی، عمرانی، درمانی و زیرساختی در استان فارس به بهره برداری رسیده است.

محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور در ارتباط زنده تلویزیونی درخصوص دومین دور سفر رئیس جمهور و هیئت دولت سیزدهم به استان فارس، گفت: در این سفر آزادراه ۲۱۲ کیلومتری اصفهان - شیراز با اعتبار بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: از مجموع مصوبات دور اول سفر رئیس جمهور به استان فارس، بیش از ۸ هزار میلیارد تومان تامین اعتبار شده است.

منصوری ادامه داد: ۷۰ هزار میلیارد تومان از طرح‌ها و پروژه‌های اقتصادی، عمرانی، درمانی و زیرساختی در استان فارس به بهره برداری رسیده که بزرگترین آن پروژه آزادراه اصفهان _ شیراز است.

 معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه بیش از ۱۰ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری برای پروژه آبرسانی به شهر شیراز انجام شده است، گفت: امروز با حضور آقای رئیس جمهور بیش از ۱۰ هزار واحد مسکونی به مردم استان تحویل داده شد و همچنین فرایند واگذاری ۳۰ هزار قطعه زمین به مردم آغاز شد.

وی افزود: افتتاح بیمارستان در شهر رستم و دیدار با مردم این منطقه از دیگر برنامه‌های روز دوم سفر رئیس جمهور به استان فارس بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.