سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی درمنطقه سیستان

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از محل اعتبارات این صندوق برای طرح‌های کسب و کار منطقه سیستان مصوب شده است.

غلامعلی صمصامی مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان گفت: در تفاهم‌نامه این صندوق با استانداری سیستان و بلوچستان، کسب و کار‌های منطقه سیستان به صورت ویژه حمایت می‌شود تا در مواجه با خشکسالی‌های پیاپی این مشاغل پایدار بمانند.

وی بیان کرد: منطقه سیستان بیش از دو دهه است که با خشکسالی‌های پیاپی درگیر است و این موضوع بسیاری از کسب و کار‌ها را یا از بین برده و یا با چالش جدی مواجه ساخته است.

مدیر صندوق کارآفرینی امید سیستان و بلوچستان با اشاره به رسالت صندوق کارآفرینی امید در حمایت از کسب و کار‌های خرد و کوچک در مناطق محروم تاکید کرد: این صندوق در کنار مشاغل سیستان حضور دارد و کسانی که بخواهند در این منطقه شغلی ایجاد کنند می‌توانند از حمایت تسهیلاتی صندوق بهره‌مند شوند.
وی با اشاره به اینکه اولویت این طرح‌ها با کسب و کاری هست که وابستگی کمی به آب داشته باشد، افزود: در دو ماه گذشته از محل این تفاهم‌نامه تاکنون بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال مصوب شده است.

صمصامی افزود: بر اساس تفاهم‌نامه مشترک بین این صندوق و استانداری قرار شد دو هزار میلیارد ریال تسهیلات برای حمایت از کسب و کار‌های خرد، کوچک و متوسط در شهرستان‌های زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز در شمال سیستان و بلوچستان پرداخت شود.

وی از کارآفرینان و جوانان سیستانی خواست: از این فرصت برای ایجادکسب و کار استفاده کنند تا علاوه‌بر رسیدن به شغل پایدار، در رونق اقتصادی منطقه نیز سهیم باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.