سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

چهارمین همایش بین‌المللی مولوی‌پژوهی ۲۳ مهرماه در دانشگاه اصفهان

چهارمین همایش بین‌المللی مولوی‌پژوهی، یکشنبه، ۲۳ مهرماه در دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

 دبیر اجرایی این همایش گفت: پذیرش مقاله به زبان‌های فارسی، انگلیسی و عربی، انتخاب و معرفی پژوهش‌های برتر حوزه مولوی‌پژوهی در قالب رساله، مقاله و کتاب، رونمایی از بارگاه مجازی مولوی و برگزاری رویداد‌های کمک نوآور از محور‌های برگزاری این همایش است.

خانم سیدان افزود: : به تعدادی از واجدان شرایط از دانش‌آموختگان داخل و خارج از کشور، فرصت پسادکتری و به تعدادی از اعضای هیئت علمی خارج از کشور، فرصت مطالعاتی اعطا می‌شود.

او با بیان اینکه سلسله نشست‌های این همایش تا اواخر آذرماه ادامه دارد، گفت: همایش بین‌المللی مولوی‌پژوهی برای برگزاری ۳۰ تا ۴۰ نشست تا پایان آذرماه، برنامه‌ریزی داشته است.

این مراسم که با حمایت دانشگاه اصفهان و کرسی مولوی‌پژوهی، بنیاد ملی علم ایران، انجمن ترویج زبان و ادب فارسی، فرهنگستان زبان و ادب فارسی، قطب علمی مطالعات بنیادی و کاربردی ادب عرفانی، کمیسیون ملی یونسکوی ایران و با حمایت شماری از دانشگاه‌ها و مراکز علمی داخل و خارج از کشور برگزار می‌شود، از ساعت ۹ صبح روز یکشنبه، ۲۳ مهرماه، پذیرای علاقه‌مندان است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبگاه این همایش https://mvp۲۰۲۳.ui.ac.ir مراجعه کنند یا با تلفن دبیرخانه به شماره ۳۷۹۳۳۱۲۳ یا شماره همراه ۰۹۱۶۲۳۸۸۲۱۳ تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.