سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمیته پاسخگویی به درخواست‌های مردمی در آموزش و پرورش فارس راه‌اندازی شود

نماینده تام الاختیار وزارت آموزش و پرورش گفت: بعد از اتمام سفر هیات دولت به استان فارس باید کمیته پاسخگویی به درخواست‌های مردمی پس از سفر در اداره‌کل آموزش و پرورش فارس راه‌اندازی شود.

قاسم احمدی لاشکی در جلسه جمع بندی میز پاسخگویی ارتباطات مردمی آموزش و پرورش در فارس که در حاشیه سفر رییس جمهوری و هیئت دولت به استان در کانون تربیتی سمیه راه اندازی شده بود، گفت: لازم است سریعا کمیته پاسخگویی به درخواست‌های مردمی پس از سفر در اداره کل اموزش و پرورش فارس راه‌اندازی شود.

نماینده تام الاختیار وزارت اموزش و پرورش در سفر استانی هیئت دولت به فارس گفت: تلاش شد تا اکثر درخواست‌ها در این میز ارتباطات مردمی پاسخ داده شود، اما تعدادی از مراجعات نیز نیازمند بررسی و پیگیری‌های فراتر از استان دارد که حتما باید پیگیری و پاسخ داده شود.

او، مسئله نقل و انتقالات فرهنگیان را بخش عمده‌ای از درخواست‌های مراجعان به میز ارتباطات مردمی عنوان کرد و افزود: دیدار‌هایی با برخی خانواده‌های شهدا نیز در کنار برگزاری میز ارتباطات مردمی انجام شد که حتما باید درخواست‌های این خانواده‌ها نیز مدنظر قرار گیرد.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس هم در این نشست به بخشی از دستاورد‌های سفر وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: به دستور وزیر آموزش و پرورش، استان فارس چند مسئله مهم از جمله کریدور علمی دانش‌آموزان، جشنواره ادبی دانش‌آموزان، میزبانی مسابقات فوتبال دانش‌آموزی آسیا و ... از جمله آن‌ها بود.

محمدخلیل عسکری گفت: در سفر اخیر هیئت دولت بخش زیادی از امورات اجرایی سفر را نیرو‌های آموزش و پرورش برعهده گرفتند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ولی الله سلیمی
۱۶:۲۹ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
مدرسه ابتدایی دخترانه روستای گرم آباد شهرستان مرودشت استان فارس معلم ندارد یک معلم بفرسید بقیه اش را نخواستیم خدا خیرتان دهد