سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق به عنف در آرادان

جانشین فرمانده انتظامی استان از دستگیری سارق به عنفی که با همدستی دو دوست خود با بستن دست و پای یک نگهبان مقداری لوازم راهسازی و لوله‌های فلزی را به سرقت برده بودند خبر داد.

 ️سرهنگ سید علی میر احمدی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک کارگاه راهسازی در لاین شمالی محور آرادان - تهران، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی آرادان قرار گرفت.

وی بابیان اینکه هویت یکی از سارقان شناسایی و اقدامات فنی برای مشخص شدن مخفیگاهش آغاز شد افزود: در بررسی‌های اولیه کارآگاهان مشخص شد سه نفر سارق به یک کارگاه راهسازی در لاین شمالی محور آرادان - تهران رفته و با بستن دست و پای نگهبان کارگاه و تهدید وی با سلاح سرد، مقداری قالب‌های فلزی بتن ریزی، لوله‌های فلزی و تلفن همراه نگهبان را به سرقت بردند.

سرهنگ میراحمدی تصریح کرد: با تلاش‌های شبانه روزی ماموران آگاهی آرادان، مخفیگاه سارق در یکی از شهرستان‌های استان تهران شناسایی و وی در عملیاتی برق آسا دستگیر و به آرادان منتقل شد.

وی افزود: سرانجام متهم به سرقت یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال تجهیزات راهسازی از آن کارگاه با همدستی دو دوست خود اعتراف کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.