سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مصطفي كيايي:

"ضدگلوله" در مرحله ي تدوين است

فيلم سينمايي "ضد گلوله" هم اكنون در مرحله ي تدوين و تا 7 بهمن براي شركت در سي امين جشنواره فيلم فجر حاضر مي شود.

مصطفي كيايي كارگردان،در گفتگو با خبرنگار حوزه ي سينماي باشگاه خبرنگاران گفت:"ضد گلوله" هم اكنون در مرحله ي قطع نگاتيو بوده تا هفته ي آينده به پايان مي رسد.

وي ادامه داد:در اين فيلم سعي كرديم نگاه تازه به فضاي جنگ داشته و فضاي دفاع مقدس را به گونه اي متفاوت نشان دهيم از اين رو جنس آدمهايي را كه انتخاب كرديم؛استانداردهاي ساختاري خاص خود را دارند.

كيايي در پاسخ به اينكه فيلم هاي دفاع مقدس چه جايگاهي در ميان مخاطبان جشنواره فجر دارد افزود:اين موضوع بستگي به سناريوي كار دارد،اگر حلقه كار قصه اي باشد كه درميان مردم كشش ايجاد كند؛قطعا مخاطبان خاص خود را دارد و اميدوارم فيلم دفاع مقدس پرمخاطبي در سي امين جشنواره ي بين المللي فيلم فجر باشد.

اين كارگردان در پاسخ به اينكه اسم اين فيلم چندين بار تغيير پيدا كرده است،گفت: ابتدا اسم فيلم را "بزن بريم بهشت"‌انتخاب كرديم كه تصميم گرفتم آن را عوض كنم؛زيرا از آن راضي نبودم و بعد در طول فيلمبرداري به نام "غيرمجاز" تغيير پيدا كرد و ما نام"غيرمجاز"‌را به وزارت ارشاد داديم كه ارشاد قبول نكرد و باز نام آن را تغيير داديم كه "كپي غيرمجاز" را براي آن انتخاب كرديم كه در نهايت نام اين فيلم به "ضد گلوله" تغيير پيدا كرد و ارشاد نيز نام را قبول كرد.

كياني گفت:هم اكنون "ضد گلوله" براي شركت در سي امين جشنواره فيلم فجر حاضر است.

همچنين گفتني است؛بازيگراني چون مهدي هاشمي،مسعود كرامتي،ژاله صامتي،سعيد آقاخاني،محسن كيايي،بهشاد شريفيان،علي كوچكي،عليرضا رشيدي، و مهدي فقيه در آن به ايفاي نقش پرداخته اند.

خلاصه ي داستان آن به اواسط دهه 60 و اوج دوران جنگ برمي گردد كه مردي حدود 50 ساله در تهران مشغول قاچاق نوارهاي لس آنجلسي و فيلم هاي ويدئويي است،او در اثر يك اتفاق درمي يابد كه توموري درسردارد و تا دو ماه ديگر بيشتر زنده نخواهد ماند..../ه
 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.