سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشاور رئیس‌جمهور:

ساخت مجتمع اداری گراش پیگیری می شود

مشاور رئیس جمهور گفت: ساخت مجتمع اداری گراش یکی از مطالبات و نیاز‌های اساسی این شهرستان است که تکمیل آن پیگیری خواهد شد.

حجت الله عبدالملکی مشاور رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور امروز در دور دوم سفر هیئت دولت به استان فارس در بازدید از طرح ساخت مجتمع اداری گراش، اظهار کرد: این طرح یکی از مطالبات و نیاز‌های اساسی شهرستان است که تکمیل آن پیگیری خواهد شد.

محمود طاهرزاده فرماندار شهرستان گراش هم در این بازدید بیان کرد: این طرح با هدف جلوگیری از پراکندگی اداره‌های گراش با زیربنای بیش از ۴ هزار و ۵۶۵ متر مربع، از طرح‌های مهم در این شهرستان است و با ساخت آن، ۱۶ اداره در یک مجتمع مستقر خواهند شد.

او با درخواست تأمین هزینه ۴۰ میلیارد تومانی برای اتمام این طرح، ادامه داد: کاهش سطح زیربنای ساختمان، کاهش هزینه تعمیر و مرمت ساختمان و تأسیسات، صرفه‌جویی در مصرف آب، برق، گاز، مخابرات، امکان تأمین پارکینگ مناسب، صرفه‌جویی در مصرف سوخت، آسان شدن رفت و آمد کارکنان و ارباب رجوع و صرفه‌جویی در وقت و جلب رضایت مردم با تسریع در اجرای امور از مزایای این طرح است.

فرماندار شهرستان گراش تصریح کرد: تاکنون این ساختمان ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم با تأمین اعتبار مناسب، زمینه تسریع در بهره‌برداری از آن فراهم شود.

شهرستان گراش در فاصله حدود ۳۶۵ کیلومتری شیراز قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.