سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقف پروژه راه آهن کرمانشاه به دلیل کمبود اعتبارات

استاندار کرمانشاه با اشاره به توقف پروژه راه آهن کرمانشاه به دلیل کمبود اعتبارات، گفت : راه آهن اسلام آبادغرب از طریق بورس تامین مالی می‌شود.

محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه در جلسه با معتمدین، متنفذین، اقوام و مذاهب اسلام آبادغرب گفت : راه آهن اسلام آبادغرب طی سال‌های گذشته در رکود قرار داشت که در تلاش هستیم تا از طریق بورس هزینه‌های این پروژه را تأمین کنیم و به موازات این کار با نهاد‌های دیگر وارد گفتگو شدیم و امیدواریم این سرمایه‌گذاری کلان که مزایای خوبی دارد مورد استفاده قرار گیرد.

وی افزود: ۸۶۱ روستا در استان با مشکل آبی روبرو هستند که در طول سه سال مشکلات آن‌ها رفع می‌شود و به موازات آن تأمین آب از سد آزادی برای اسلام آبادغرب در دستور کار است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: بازارچه هنرمندان اسلام آباد غرب از دیگر دغدغه‌هایی است که مسئولین مربوطه باید در اسرع وقت مشکلات آن را رفع کنند و مکان این بازارچه یک منطقه خیلی مطلوب برای اسلام آبادغرب است.

وی گفت: اولویت دانشگاه‌های کرمانشاه باید پذیرش دانشجو در حوزه‌هایی باشد که وجود نیروی متخصص آن‌ها در استان اولویت دارد و این موضوع در حال پیگیری است.

صحرایی بیان کرد: در استان کرمانشاه طرح‌های نیمه کاره مسکن فراوانی وجود دارد که قرار است طرح‌های نیمه کاره مسکن ساماندهی شوند و تأمین سوخت کشاورزان و تراکتورداران هم در دستور کار است و توزیع آن ساماندهی می‌شود .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.